Skriv-vad-du-vill-tråden

Last edited:
Tydligen ingen resa till Warszawa för mig i maj, ynkliga människor som inte vågar berätta för frun att de e partydags med kollegor.....

Roligt. Chefen som i höstas sa till mej att han har så mycket självinsikt att han vet att han kommer köra ihjäl sej dIreCkt om han sätter sej på en hoj (har vi hört den förr?), berättade glatt häromdagen att han bokat hojlektioner. :D Nu gör han som jag och sitter på blocket drömmandes om hojar... :tummenupp

Har förövrigt hittat en hoj jag kommer ha råd med nu på fredag. Problemet är att den befinner sej i Kalmar... :näsblod

Roligt. Chefen som i höstas sa till mej att han har så mycket självinsikt att han vet att han kommer köra ihjäl sej dIreCkt om han sätter sej på en hoj (har vi hört den förr?), berättade glatt häromdagen att han bokat hojlektioner. :D Nu gör han som jag och sitter på blocket drömmandes om hojar... :tummenupp

Har förövrigt hittat en hoj jag kommer ha råd med nu på fredag. Problemet är att den befinner sej i Kalmar... :näsblod

Näääääääää... Det är väl bara den vanligaste kommentaren som moppefuckona häver ur sig...:D:D:D Alltså; Kalmar är ju en bit att åka, problemet med att åka en bit är att man kan bli blind för hur grejerna ser ut för att man har åkt så långt. Tipset är att du tar med dig någon som kan avråda om inte hojen verkar bra. Annars så önskar jag lycka till!:)

Last edited:
Nyheter
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör