Skriv-vad-du-vill-tråden

Jo, historia är intressant!:) Honda Dominator är en rätt hög hoj, lika hög som Ténérén jag hade, den hojen sålde jag mest för att den var så jobbig att hantera på parkeringar och liknande... Även om Dominatorn är lättare så tror jag att den kan vara lite småjobbig att hantera, bara en tanke...

Hm. :/ Den är lika hög som brorsans XL 600 och tyckte det var rätt okej när jag provsatt den i somras. Nu provsatt jag bara visserligen.

Jobbigt att hitta en hoj... :blocket

Om man ändå vore speedad.:brinnerup

Detsamma. Satt och läste i flera timmar på jobbet. Blir ju trött av det. :D

Host host, nys fräs.....

:nurse

Krya på sej. :krama

Hm. :/ Den är lika hög som brorsans XL 600 och tyckte det var rätt okej när jag provsatt den i somras. Nu provsatt jag bara visserligen.

Jobbigt att hitta en hoj... :blocket

Pröva att hantera den, baxa med den stillastående i garaget eller på en parkering... Om inte annat så lär man sig att planera hur man parkerar, jag gjorde den missen med min Ténéré att jag parkerade i ett svagt utförslut och var tvungen att backa ut ur parkeringsrutan, men det slutade med att jag kroknade på det och körde över en betongkant som skilde parkeringen från vägen:D:D:D Nu vill jag ju att du ska låta bli att köpa en så pass hög hoj bara för att jag säger det, men undersök det iaf.:):)

Pröva att hantera den, baxa med den stillastående i garaget eller på en parkering... Om inte annat så lär man sig att planera hur man parkerar, jag gjorde den missen med min Ténéré att jag parkerade i ett svagt utförslut och var tvungen att backa ut ur parkeringsrutan, men det slutade med att jag kroknade på det och körde över en betongkant som skilde parkeringen från vägen:D:D:D Nu vill jag ju att du ska låta bli att köpa en så pass hög hoj bara för att jag säger det, men undersök det iaf.:):)

Får göra det. :)

:D Har inte riktigt den budgeten...

Bla bla bla blabalba blablablbabla måndag!:näsblod En tröst är jag har nåt att se fram emot nu..:tummenupp:banana

Morrn morrn.
Så hur är det med abstinensen hos folk då? Nilax? :D

För mig har den lugnat sig efter premiärkörningen i lördags... fan vad härligt det var. :)

Idag skall jag ringa runt och kolla lite försäkringar, börjar bli dags att konvertera min avställbara försäkring till en helårsförsäkring.

Ungefär lika mycket som det skulle till för Djurgården att vända igår... ;)

Klart att dom kan vinna någon enstaka match, men för att vinna fyra raka krävs det lite mer, och kommer inte Djurgården att klara...

O hur svårt var det att slå Lule dårå????
:krama

EN match ja, Djurgården måste vinna tre raka till, och det kommer dom inte att göra, lika lite som att hv kommer att göra det..

Last edited:
EN match ja, Djurgården måste vinna tre raka till, och det kommer dom inte att göra, lika lite som att hv kommer att göra det..

Jo men det kan väl DIF fixa ändå... Nån gång måste vara den första??

Att HV inte ska göra det håller jag verkligen tummarna (o andra fingrar och alla tår osv) för.. Va fan vad snopet det vore.. :(
På ett sätt glad att jag inte kan gå på matchen ikväll...
:döravstress

gääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääsp...jaha mot gymmet snart då...sol ute...

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti