Skriv-vad-du-vill-tråden

hela dagen har bara rusat fram ju..först lunch sen blev det fika och så nu e man hemma.

tittat på minstingen på ultraljudet idag också, shit va snabbt dom små växer...:)
snart nersläpp..el ja snart och snart, 7 aug är det sagt..

imorgon blire görlaboorg i några dagar och sen e det fan helg..igen..

hur detta går ihop vette attans..

Inte oftare än så?? :tungan :D

Hon blev tyst när jag hotade att anmäla henne till det lilla loppet jag ska springa i Stockholm i oktober :D

Du kanske är sugen på att hänga med, lördagen den 8 oktober? :yoparty

Bifogat

• 10-TR-lera.jpg
    10-TR-lera.jpg
    77.1 KB · Visningar: 42
Last edited:
Hon blev tyst när jag hotade att anmäla henne till det lilla loppet jag ska springa i Stockholm i oktober :D

Det kan väl inte vara så jobbigt om du ska hålla på och bada...:D Sånt där brukar dom hålla på med på SPA...:hihi

Hände nånting jättemärkligt idag... Fick JOBBA för lönen! o_O Knappt att jag kom ihåg hur man gjorde...
Har gått rätt långsamt de senaste två veckorna. När vi inte bara suttit av tiden så har vi spelat innebandy med hemmagjorda klubbor och mål eller gjort dockor i naturlig storlek som vi sen hängt upp lite varstans i fabriken.
Eller kört minimoto. :D

:mad: Man ska inte svära i kyrkan. Vill du ha :whip kvinna?!? :6surkart

Blå-gul är det vackraste en hoj kan vara. De nya, med vitt, är perfektion "personifierad".

:fakta

D: är inte så förtjust i dom färgerna. :(

Hände nånting jättemärkligt idag... Fick JOBBA för lönen! o_O Knappt att jag kom ihåg hur man gjorde...
Har gått rätt långsamt de senaste två veckorna. När vi inte bara suttit av tiden så har vi spelat innebandy med hemmagjorda klubbor och mål eller gjort dockor i naturlig storlek som vi sen hängt upp lite varstans i fabriken.
Eller kört minimoto. :D

JOBBA för lönen? Det är ju jobbigt ju.:fakta Köra minimoto på arbetstid skulle vara kul.:D Köra runt i hangarerna och kryssa mellan flygplanen..:D:D

Lerinpackning! Blev resultatet snyggt då? :D

JOBBA för lönen? Det är ju jobbigt ju.:fakta Köra minimoto på arbetstid skulle vara kul.:D Köra runt i hangarerna och kryssa mellan flygplanen..:D:D

Japp. Totalförvirrad blev man. o_O
Skulle vara nåt. :D Nu kunde vi ju bara köra fram och tillbaka i fabriken då de haft ett ofog att ställa massa skit i vägen...

Förövrigt: Tror blocket är den sida jag varit inne mest på de senaste dagarna... :hojlängtan

Du är verkligen en knep människa! :fakta Bada i lervälling, i oktober... Blir ju hur kallt som helst ju! :näsblod

Tusan också, just den dan är jag fullbokad, jag som sååååå gärna ville följa med... :rolleyes: :tungan

precis..har jag sagt hela tiden ju....man ska se till att man jobbar så lite som möjligt för så mycket pengar som möjligt..lyckas man med detta så är man duktig..:rofl :rofl .rofl

Vilket drag det var i den här tråden...:död En stilla undran såhär i dagens IT-samhälle: Varför lägger stora företag ut hemsidor som inte fungerar?:huvet:huvet:huvet:huvet

Vilket drag det var i den här tråden...:död En stilla undran såhär i dagens IT-samhälle: Varför lägger stora företag ut hemsidor som inte fungerar?:huvet:huvet:huvet:huvet

Fullt ös medvetslös. :banana

Tror generellt inte att stora företag lägger ut hemsidor som inte fungerar. Finns en mängd orsaker till att en sida inte fungerar. Hårdvara, kablar, webservrar, databaser, haxxare eller bara buggar i allmänhet.

Fullt ös medvetslös. :banana

Tror generellt inte att stora företag lägger ut hemsidor som inte fungerar. Finns en mängd orsaker till att en sida inte fungerar. Hårdvara, kablar, webservrar, databaser, haxxare eller bara buggar i allmänhet.

Anledningen till att det inte funkar spelar ingen roll, det ska den som är ansvarig hålla koll på.:fakta

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back