Skriv-vad-du-vill-tråden

gooooooooooooooomorgon..bombmatta dags i pluggos GB...

Just ja..:KAFFE

Gäsp,, har äntligen vaknat efter förra veckans bravader i fjällen,
Bra väder men lite för kallt emellanåt..
Men vad gör det när man brassat skoter hela dagarna. :banana
Skickar med en skön bild. :D

:tummenupp Det är det man ska göra på vintern. :tummenupp

Hade spännande dag idag. Skulle ut till Värmdö med lite huselement. Åkte dit en vända med chefen först så man skulle hitta. Väl framme fick jag se den backe som cheferna snackat om att "Den kommer man inte uppför med lastbil!" Högst upp i backen stog dock en lastbil som lyckats och som precis skulle lasta av. Tyvärr så låg det grejer ivägen så han kunde inte köra ända upp på plan mark utan stod i lutning. Således började lastbilen röra på sej... :näsblod
Hasade fram drygt en meter innan den stannade varpå chaffisen hoppade in, sneställde framdäcken (dåren hade backat upp...) och lade grejer framför hjulen. X)
När jag sen åkte dit och hade lyckats krångla mej fram till backen (vägen dit var en fin liten enkelriktad skogsväg, lika bredd mellan dikerna som bilen var bred...) så satt jag och tittade på backen och funderade en stund. Äh va fan! I med tvåan och full kareta. Behövde inte ens lyfta boggien. X)
På vägen hem däremot när jag åkte av färjan från Vaxholm och skulle upp för backen där så gick det baklänges... :död

Jaja. Då har man iallafall gjort ett vettigt handtag denna vecka också. Hörde nyss att de i fabriken varit riktigt produktiva och byggt en docka på två meter... :D

Nyduschad, nyrakad, nytränad och en äppelkaka i ugnen. Morgondagen blir bra på en punkt iaf, det är tvåfikat.

Morning...
Fy fan vad jag är trött idag... :(
Mot vanliga tre dagar så är jag nu inne på fjärde dagen för veckan... :( (en vecka per kvartal som jag har fyra dagar. Så egentligen är det ju inte synd om mig men.....)
Den lediga dagen jag hade i tisdags försvann på saker som behövde hinnas med...
O till råga på allt så ska det bli en kryssning till Estland i helgen..
Hur tänkte jag där.. :död (mamma tvingade med mig) Min morbror med fru är på besök o de ska hem till Estland igen.. Så mamma följer med.. O vad händer?? Jo jag behöööver följa med enligt mamma så hon slipper vara själv på vägen tillbaka... :död

o så det där med att lyckas sova i normal tid när man behöver gå upp 05:30.. Nä det är onödigt.. Sova vid 00:30 är skiiiiitbra idé... :gnissla:huvet:död :sovittypmax15timmarpåtredygn

O nästa vecka ser fan inte bättre ut... Buhäääääää...
Så nån gång vid midsommar kanske jag får sova ut oxå.. :(

Iofs kommer säkert kryssningen i sig bli rolig då jag, mamma, morbror o hans fru brukar ha grymt kul tillsammans men ändåååååååååå...
:gnälligsomfan

Go´morron! :)

Idag är första dagen i resten av mitt liv!

Och så är det fredag oxå!! :tummenupp

Äh du ska ha stryk.. inte hålla på vara sådär happy nu när jag är gnällig som fan... :gnissla:huvet:död

Näääää.. Bästa Prillan... :krama :krama :krama :krama

Last edited:
Mitt lilla Troll!!! Det kommer bli bra, drick lite(MYCKET) kaffe så ordnar det sig säkert!! :krama

Och kryssning är alltid kul!! :banana

:krama :krama
Ja kaffe är en nödvändighet idag.. haha.. :drickersinförstabaljamedkafferedan

Ja kryssning är egentligen hur kul som helst bara man är där med rätt folk.. :)
O min morbror o hans fru blev överlyckliga när det stod klart att jag ändå skulle med... :banana:tungan
(behövde bara byta pass med kollega och flytta på tre st nagelfix. Plus att jag missar en hockeymatch nästa vecka pga det... :morr
Näe men iiinga problem mamma det klart jag följer med :mad...)

Last edited:
duuu pluggen..det e ju fredag..ingen fredag utan lite pluggo spamm ????

Jo. :)

Dock så lär jag frysa häcken av mig i Estland imorgon.. Det är fan -30 där... :brrrrrr
Får väl gå in på nått köpcentrum o shoppa istället... Yay...

Inne på min fjärde balja Java.. :tummenupp
Nu börjar man bli människa igen som sagt..

Blir en lugn helg med lite isåka m.m Kan ju bli hur kul som helst. :yoparty:tuttar

Sen är det ju snart Måndag igen.. Och man är föräldraledig.. :banana

Blir en lugn helg med lite isåka m.m Kan ju bli hur kul som helst. :yoparty:tuttar

Ja kommande måndagar har man inte så mycket emot...
(Sorry pluggen)

:rofl :rofl :rofl

längtar till april-maj-juni-juli-aug-sep nästa år...:banana:banana:banana:banana

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025