Då är det nog bara en fasad utåt, såvida du inte vet hur de beter sig hemma också vill säga![]()
En del vet jag faktiskt hur dom är hemma...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Då är det nog bara en fasad utåt, såvida du inte vet hur de beter sig hemma också vill säga![]()

En del vet jag faktiskt hur dom är hemma...![]()

Förbannad-förbannad? Och har han access från balkongen?Men allvarligt, har du aldrig reagerat när folk går på stan och ser ut som att dom försöker käka upp varandra?

hehe. ok hur du vet kan vi lämna därhän![]()
Nä, men det ser man ju när man umgås med folk......men man kan ju sliska på hemmaplan
Ja, inte långt ifrån iaf... Men vissa som beter sig så har varit ihop länge (en del jag känner håller på så) så det kan inte vara hela sanningen...

Visst är det hemskt att folk är kära... vore bättre om alla bara kunde hålla sig till att spränga varandra i småbitar istället.
Nej, jag och frugan sliskar inte av varandra ute på stan men jag är inte den som dömer folk för det heller... för hellre ser jag nåt sånt än fyllon, folk som slår varandra och folk som kör över varandra på övergångsställen.

Klockan är 03:36 och jag kan inte somna![]()
tänk om det ändå vore fred på jorden med![]()
självklart ser jag också hellre det än fyllon,våld o narkomaner, ingen som tar skada av det precis(ja möjligen muntorrhet hos de som utövar). kanske bottnar i att vi som inte tycker det är så trevligt att se dem sliska på stan egentligen bara är avundsjuka
tänk om det ändå vore fred på jorden med![]()
Räkna fåreller lek att det är motorcyklar i alla möjliga märken som åker förbi
![]()
Näääääääää då blir ju jag arbetslös.....![]()
(förutsatt att 40graders febernjag haft i veckan inte kommer tillbaks!)Jopp-di-doo och ett litet troll!
Jag körde hoj igår. Visserligen bara fram och tillbaka i garaget. Men ändå. Sen åkte jag hem och drack vin med ett par av mina vänner.
|
|
Framtidens hjälmar är här!
Bland finesserna finns ljus... |
|
Öhlins, som under många år ... |
|
|
|
Bridgestone lanserar nytt sportdäck
Bridgestone har presenterat... |
|