Skriv-vad-du-vill-tråden

Fredag. Underbart! Vin till maten, Calvados till kaffet, somna i soffan och vakna i en pöl av eget dregel. :)

Fredag. Underbart! Vin till maten, Calvados till kaffet, somna i soffan och vakna i en pöl av eget dregel. :)

hahahahahahahahahhaha....yes that´s the plan...:rofl :rofl

Shiit vilket drag det är här inne....inte ens ett fredagsinlägg från pluggo...e han sjuker månne ?????

Åhhh... Äntligen FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDAG... I helgen blir det att kasta databord och formatera om hårddisken på nya datorn...

Skål på er, här är det fredagsbärs efter en kämpig dag innehållandes bad i simhallen med David efterföljt av lunch och 2 timmars lunchvila... för oss båda. :)
Frugan hade stand by så hon tog hand om Gustav... life is sweeeet! :)

Jag undrar varför vissa som har förhållande måste hålla på och "pluttinutta" offentligt... Det är ju tamejfan så att man håller på spy, (offentligt pluttinuttande utlöser KRAFTIGA kräkreflexer hos mig)...:fakta

Last edited:
Jag undrar varför vissa som har förhållande måste hålla på och "pluttinutta" offentligt (på t.e.x. FB): På väg hem från min älskade, ...timmar tills jag med säkerhet är i min älskades famn, ...sitter på ett tåg på väg mot kärleken, ...besöka ***** å sen e det bara jag å kärleken resten av ledigheten, ...lite spring på stan, sen blir det kaffe med kärleken innan.. På väg hem till kärleken efter... Och på den vägen fortsätter det, är dom så jeffla osäkra på sina förhållanden eller vad är det frågan om?:va Det är ju tamejfan så att man håller på spy, (offentligt pluttinuttande utlöser KRAFTIGA kräkreflexer hos mig)...:fakta

jag håller med..man blir bara förbannad..förbannad..:mad::mad::mad:

och värst är thyg0d...han värmer upp frugan på fejjan för att ha lätt access till godisbutiken..man blir illamående..:mad:

jag håller med..man blir bara förbannad..förbannad..:mad::mad::mad:

och värst är thyg0d...han värmer upp frugan på fejjan för att ha lätt access till godisbutiken..man blir illamående..:mad:

Förbannad-förbannad? Och har han access från balkongen?:va Men allvarligt, har du aldrig reagerat när folk går på stan och ser ut som att dom försöker käka upp varandra?

Förbannad-förbannad? Och har han access från balkongen?:va Men allvarligt, har du aldrig reagerat när folk går på stan och ser ut som att dom försöker käka upp varandra?

precis och efter 1år tillsammans så håller dom säkert inte ens varandra i handen längre när de är ute på stan. säkert nykära du sett, brukar vara ett jävla sliskande mellan såna. ibland ser det ju ut som om man med lite tur kan få se lite liveporr, på tex kungsgatan i bästa rusningstid.

precis och efter 1år tillsammans så håller dom säkert inte ens varandra i handen längre när de är ute på stan. säkert nykära du sett, brukar vara ett jävla sliskande mellan såna. ibland ser det ju ut som om man med lite tur kan få se lite liveporr, på tex kungsgatan i bästa rusningstid.

Ja, inte långt ifrån iaf... Men vissa som beter sig så har varit ihop länge (en del jag känner håller på så) så det kan inte vara hela sanningen...

Ja, inte långt ifrån iaf... Men vissa som beter sig så har varit ihop länge (en del jag känner håller på så) så det kan inte vara hela sanningen...

Då är det nog bara en fasad utåt, såvida du inte vet hur de beter sig hemma också vill säga :D

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8