Skriv-vad-du-vill-tråden

Nja, det är ju lite mer än bara lek när de jobbar med att utveckla olika sinnen för att upptäcka olika strukturer, färger, temperaturer osv osv... då blir det genast lite mer pedagogisk lek och inte Dagis. Men men, du lär se lite mer av den sidan när frugan fått viljan igenom och du börjar producera din egna DNA-kopia. ;)

Jo risken finns väl.. :D
Ska väl börjas jobbas på sånt efter resan och frugans jefla OP..

De e ju därför värmeböljan skall börja 30de, då åker jag tebax!!

jag vill ha det knallt och knarrande snö under fötterna jue...
:tummenupp:tummenupp

Men assååå neeeeej...

Varmt nu på en gång... pliiiiiiiiz. :D

Lyssna nu Izah... Det är en smart kvinna det... :hihi

Snön får gärna försvinna av den anledningen....

Men det blir ju baaaara slaskigt juh.. :(

Vinter ska vara kall och snöööörik, annars kan man ju flytta till, ptja
Georgien...:skrämd

Nu är det såhär...
Bara för att DU inte varit hemma senaste två vintrarna innebär det inte att vi andra inte varit det...
Det är inte kul med 2m snö konstant.. o mer snö från himlen konstant.. skotta uppfarten konstant osv osv osv...

JAG VILL HA SOMMAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja bara vi slipper slasket... :D

Precis... Inte slask...:brinnerup

Last edited:
Varför gå på gym när man kan knöla ner sej i trumman på en betongbil och (med hammare och mejsel) hacka bort betong i åtta timmar?
Fått förslag om att spränga bort det a'la Mythbusters eller plugga lite fysik, hitta egenfrekvensen hos trumman och låta vibrationerna fara. Vilket är minst jobbigt tro? :TNT

Varför gå på gym när man kan knöla ner sej i trumman på en betongbil och (med hammare och mejsel) hacka bort betong i åtta timmar?
Fått förslag om att spränga bort det a'la Mythbusters eller plugga lite fysik, hitta egenfrekvensen hos trumman och låta vibrationerna fara. Vilket är minst jobbigt tro? :TNT

Trotyl är roligast vilken dag som helst i veckan och är därför den enda lösningen.:mattias

Nu är det såhär...
Bara för att DU inte varit hemma senaste två vintrarna innebär det inte att vi andra inte varit det...
Det är inte kul med 2m snö konstant.. o mer snö från himlen konstant.. skotta uppfarten konstant osv osv osv...

Men inte vara sån, jag var ju hemma halva förra vintern och jag var uppriktigt ledsen över att missa en del av vintern.......

Skotta uppfarten överlåter jag åt andra:tummenupp

Vad är det för "stenåldersförskola" ?

Vi kör 3-dagars inskolning! ;)

Lycka till!:tummenupp
Jaja, skulle nog fungera att släppa henne hela dagen där nu.. Men de vill att man ska vara i närheten iallafall.
Jag är ju inte på dagis under tiden hon är där nu, utan mer en jour om det barkar helt åt h-vete:huvet

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8