Skriv-vad-du-vill-tråden

:)

Först får jag två dagar ledigt nu runt jul......

Idag så typ small det till i ryggen (fast utan smäll) och ena chefen kommer farande o säger att jag måste ringa kiropraktor.....jag hävdar att det går över.....men hon ger sig inte. Hon tom ringer...men de hade inte öppnat än då......Hon ger mig telenummer och säger åt mig att ringa........9:10 skickar hon sms "Klockan är över 9, ring nu!"
Ska till en tydligen grym kiropraktor imorgon em!
Sa jag att företaget betalar?!

Har världens bästa chefer! :tummenupp

Idag så typ small det till i ryggen (fast utan smäll) och ena chefen kommer farande o säger att jag måste ringa kiropraktor.....jag hävdar att det går över.....men hon ger sig inte. Hon tom ringer...men de hade inte öppnat än då......Hon ger mig telenummer och säger åt mig att ringa........9:10 skickar hon sms "Klockan är över 9, ring nu!"

Damn! Som jämförelse kan jag berätta om MIN chef... Han inser inte att vi har något som heter semesterlagen utan han tror att han kan komma en vecka innan och säga att vissa inte får ledigt i mellandagarna för att dom inte har ställt upp och jobbat över...:huvet

Damn! Som jämförelse kan jag berätta om MIN chef... Han inser inte att vi har något som heter semesterlagen utan han tror att han kan komma en vecka innan och säga att vissa inte får ledigt i mellandagarna för att dom inte har ställt upp och jobbat över...:huvet

Men såna är ju nästan bättre... Dom blir så jääääää'la förbannade när man börjar läsa upp lagen för dom och ber dom återkomma i ärendet...
Fyyyy faaaaaaan vad jag har myst dom gångerna det har hänt...
DÅ ler jag i minst två veckor... :D

såå ska det vara..:tummenupp

Men såna är ju nästan bättre... Dom blir så jääääää'la förbannade när man börjar läsa upp lagen för dom och ber dom återkomma i ärendet...
Fyyyy faaaaaaan vad jag har myst dom gångerna det har hänt...
DÅ ler jag i minst två veckor... :D

Jag blir mest trött...:huvet

Ahhrghh...-26C ATM back home in Svedala + 1m scheisseschnee!! INTE kul!! :mad:

Näärå, så här ser mitt väder ut just nu: 65F = +18C Sol m lite småpiss i luften bara, inget direkt att klaga på...livet leker Wooohoo :tuttar http://www.azcentral.com/weather/

Last edited:
Dubai e underbart, slappa vid poolen och shopping...

Lite turistande idag, sedan blir det ligga på stranden...

Goood Hjul allihopa!!

Morron.......... -20,5.......är det OK?............hoppas min bil vill vara med..........kan bli liiiiiiiiiite kinkig när det är såhär kallt.............:rolleyes:

Buuhuu, alla moderatorer mobbar mig...dom tar bort mina inlägg :D

Aaahmendå, det här hade man ju faktiskt sett fram emot :fakkoxå

Levi LaVallee jumped an incredible 361 feet while preparing for his Red Bull: New Year. No Limits. world record snowmobile distance jump in San Diego.
Unfortunately, Levi was injured while practicing shortly thereafter and as a result, the Dec. 31, 2010 event has been canceled.

http://www.youtube.com/user/redbull#p/u/6/DexDu4FDEWM

Last edited:
Har inte gjort bort mej på länge. Vad ska vi hitta på... JA! Vi vrider av en jobbnyckel i låset! -_-
Tur man har schyssta chefer som inte blir sura. :)

Buuhuu, alla moderatorer mobbar mig...dom tar bort mina inlägg :D

Aaahmendå, det här hade man ju faktiskt sett fram emot :fakkoxå

Levi LaVallee jumped an incredible 361 feet while preparing for his Red Bull: New Year. No Limits. world record snowmobile distance jump in San Diego.
Unfortunately, Levi was injured while practicing shortly thereafter and as a result, the Dec. 31, 2010 event has been canceled.

http://www.youtube.com/user/redbull#p/u/6/DexDu4FDEWM

vad e det man brukar säga "som man bäddar får man ligga" eller var det "den man ligger med får bädda" blandar alltid ihop, men jag bäddar oftast.... :D

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8