Skriv-vad-du-vill-tråden

Ahhrghhh...skrivit så jeffla mkt scheisse ida' så jag orkar inte me mig själv mera... Hehe DET totalt omöjligt, bara skojjsar te de litegranna. NUU ska JAG bara ta en Dansk-sportdryck till (Tybyrg) sen på tangentbordet som igel igen, ONE MORE TIME!! Adjöken Everybooty... :D
Åhå! Låter som herrn tänker dricka lite sprit. Bra idé!:tummenupp Ska genast följa strömmen.:D
Och fortsätta surfa SH och skriva massa skit man inte fattar själv i morgon.
Har btw julledigt fr.o.m. imorrn.:banana

Spriten, here I come!

Ååhhh vad tråkigt vi hade på isen idag :D

Bifogat

• IMG_2640.jpg
    IMG_2640.jpg
    89 KB · Visningar: 52
  • IMG_2672.jpg
    IMG_2672.jpg
    90.6 KB · Visningar: 44
  • IMG_2691.jpg
    IMG_2691.jpg
    112.7 KB · Visningar: 42
Ibland undrar jag vad det är för fel på folk egentligen... I eftermiddags så skulle jag åka in till stan och på E4:an i höjd med Upplands väsby, strax innan avfarten till Glädjens trafikplats så är det stillastående i södergående filer... När vi kommit fram en bit så ses vi att det har skett en trafikolycka och att det r därför det går sakta... Hur många av er tror att hade hänt något i södergående riktning?

Ingen? Nä mycket riktigt, det hade det inte, det hade hänt i NORRGÅENDE riktning men folk är så förbannat nyfikna och allmänt jävla dumma i huvudet att dom nästan PARKERAR mitt på E4:an bara för att glo på något som hänt i mötande filer... Vad är nästa steg -ska dom ställa sig och fotografera bara för att riktigt kunna gotta sig i andras elände, allra helst om det hade varit dödsfall i olyckan? Fy fan för folk säger jag...:zpy:kulspruta

Ibland undrar jag vad det är för fel på folk egentligen... I eftermiddags så skulle jag åka in till stan och på E4:an i höjd med Upplands väsby, strax innan avfarten till Glädjens trafikplats så är det stillastående i södergående filer... När vi kommit fram en bit så ses vi att det har skett en trafikolycka och att det r därför det går sakta... Hur många av er tror att hade hänt något i södergående riktning?

Ingen? Nä mycket riktigt, det hade det inte, det hade hänt i NORRGÅENDE riktning men folk är så förbannat nyfikna och allmänt jävla dumma i huvudet att dom nästan PARKERAR mitt på E4:an bara för att glo på något som hänt i mötande filer... Vad är nästa steg -ska dom ställa sig och fotografera bara för att riktigt kunna gotta sig i andras elände, allra helst om det hade varit dödsfall i olyckan? Fy fan för folk säger jag...:zpy:kulspruta
I höstas när vi var på Djurgården/Beckholmen och jobba pendlade vi en del till Berga. En morgon tröttnade vi liiite och ringde det där 020-numret för att rapportera akuta hinder i trafiken......
Satan i gatan vilken utskällning vi fick då vi tyckte att alla 08-mottrafikanter var ett akut hinder för våran framfart :rolleyes:

Goooooooooooood moooooooooooooorning... :D

O för Pluggens skull ska jag inte ens påpeka vilken dag det är... :D
Sedär Pluggen vad snäll jag är...
:krama

Bara för att det är julvecka och jag hoppas på fina julklappar så påpekar jag inte heller vad det är för DAG idag.. :D:yoparty

Last edited:
I höstas när vi var på Djurgården/Beckholmen och jobba pendlade vi en del till Berga. En morgon tröttnade vi liiite och ringde det där 020-numret för att rapportera akuta hinder i trafiken......
Satan i gatan vilken utskällning vi fick då vi tyckte att alla 08-mottrafikanter var ett akut hinder för våran framfart :rolleyes:

:skrattaåt
Heeelt underbart!

Tjoho! Här ska proppas alvedon :ätapiller:nurse:sjuk

:mad::mad::mad:

Välkommen in i drogträsket..
Poppade såna igår och inser att det faen är dags nu igen.. :(
Förb. j*vla huvudvärk.. SLÄPP!

Jag veeeeeeeeeeeeeet... ;)
Typ snällast i hela världen.. :tuttar:tungan

:såjaponken

Bara för att det är julvecka och jag hoppas på fina julklappar så påpekar jag inte heller vad det är för DAG idag.. :D:yoparty

:såjaponken

:hihi

Välkommen in i drogträsket..
Poppade såna igår och inser att det faen är dags nu igen.. :(
Förb. j*vla huvudvärk.. SLÄPP!

Bara skiten släpper innan julledigheten iaf. Bättre å va sjuk på jobbet än när man är ledig.

Har en hostmedicin med morfin i oxå... får nubba den på julafton om jag inte är frisk innan dess :D

Last edited:
Cocilana Etyfin är skitgott :yoparty
Har aldrig blivit dåsig av den, men vet andra som yrslat rätt rejält efter en dos. Brukar vara den enda hostmedicin som biter på mig.-. :tummenupp

Vet en som shottade den tillsammans med Cider... blev plingplongtaxi till akuten då han vandrade mellan medvetslös och smått medveten.
Personalen på akuten vart allt annat än impade av en 36åring som stod på krogen och shottade (2st 3or) Cocilana. :gnissla

Och nej, det var inte jag.

Nu ska du inte vara sån.. :mad:
Ledig ngt under jul?

Nope... Kändes som om man nog får bita ihop nu under jul och nyår och jobba eftersom vi åker i Feb..

Bara skiten släpper innan julledigheten iaf. Bättre å va sjuk på jobbet än när man är ledig.

Har en hostmedicin med morfin i oxå... får nubba den på julafton om jag inte är frisk innan dess :D

:tummenupp:tummenupp

Last edited:
Cocilana Etyfin är skitgott :yoparty
Har aldrig blivit dåsig av den, men vet andra som yrslat rätt rejält efter en dos. Brukar vara den enda hostmedicin som biter på mig.-. :tummenupp

Har inte känt nåt heller fast det får bli en större dos isf :tummenupp

Fast jag föredrar nog riktig snaps ändå

gäääääääääääsp..ska man gå upp nu ??...vad e det för dag idag tro...joo sjung med nu alla..

Deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet...Är måndag klappa händerna händerna....det eeeeeeeee måååååååååååååndag klappa händerna klappa händerna...tjooohoooooo....:rofl :rofl

Åhhhh vad det är jobbigt att vara ledig och man kan släppa ut vildarna till farmor och farfar :D

Bifogat

• DSC_0247-1.jpg
    DSC_0247-1.jpg
    87.4 KB · Visningar: 43
Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup