Skriv-vad-du-vill-tråden

OUT%20LIM.jpg

Blev med 4-hjuling igår. :banana
Nu ska det plogas för fulla muggar.:tummenupp

Men att köra 100mil med släp på är aldrig kul. Men nu är den hemma. :yoparty

Du skaffar en 4hjuling o det första du tänker på är att ploga snö :va

Själv ligger jag på mina "stadiga" 70 pannor och har bestämt mig för att börja joGGa till våren... så för mig är det bara propsa i sig för fullt. :D

Kille o väger 70 pannor? behöver du seriöst motionera alls? eller ja iofs, jag vet ju inte hur lång du är. är du 130cm så kanske de behövs :D

Nä fan jag måste ta tag i mig själv också. fan 91 pannor på 184cm. idealvikten borde ligga på runt 82-83

Last edited:
nä fan godnatt alles.... alldeles för sent att vara uppe en vardag, och jag som är sjukskriven o allt borde verkligen ligga till sängs.....

Kille o väger 70 pannor? behöver du seriöst motionera alls? eller ja iofs, jag vet ju inte hur lång du är. är du 130cm så kanske de behövs :D

Nä fan jag måste ta tag i mig själv också. fan 91 pannor på 184cm. idealvikten borde ligga på runt 82-83

Japp, kille och ca 178cm "kort"... aldrig varit särskilt stor dock och alltid hållt igång så förbränningen är därefter.
Vad gäller motionera så är det för motionen och inte för att gå ned i vikt...

Du skaffar en 4hjuling o det första du tänker på är att ploga snö :va

Ja, det är precis vad jag tänker.. Är såååå less på skottandet.. :yoparty

Men självfallet ska det bökas runt i skogen med den också, blir nog en hel del isåka i vinter om kylan håller i sig. :tuttar

Så stor tomt har du faen inte att du behöver den där för att ploga..
men jag lovar.. Ska'nte säga nåt till Malle... :hihi

Jo jag har skita stor tomt, det vet du.. :arsele
Och skulle man få besök från Kungliga Hufvudstaden, så måste man ju ploga lite extra. När kommer ni?? :D

Säg inget till Malle tack.. :huvet:banana

Last edited:
OUT%20LIM.jpg

Blev med 4-hjuling igår. :banana
Nu ska det plogas för fulla muggar.:tummenupp

Men att köra 100mil med släp på är aldrig kul. Men nu är den hemma. :yoparty

Hahahahahah faan va klockren..

ploga ??

Ut på isarna och busa jeernet...:D

Ploga e något man gör på vägen ut,lite drifting så e det klart...

ploga ??
Ut på isarna och busa jeernet...:D
Ploga e något man gör på vägen ut,lite drifting så e det klart...

Ska busas rejält på isarna i vinter.. Kanske sugen på att komma ner och busa i vinter:rolleyes:

Och ploga är ett ONT måste!!

Kan man få en highsider på en sjöis???

Svar ja, det gick alldeles utmärkt :D

Lägger ett allt mer fetare ställ på hojen när jag sakta inser att nu går det inte längre.... försöker smyga av gasen lite försiktigt vilket på min lilla Dräpare till tvåtaktare inte gick.
Fick en retursladd i storlek som Afrika, kroppen tar skuttet över styret förutom vänsterhanden som krampaktigt håller kvar för hos oss gäller ingen vurpa om man inte släppte styret :rolleyes:

Dagens största nackdel är att det är filmat med två kameror, en från mitt bröst och polaren bredvid :gnissla

Kan man få en highsider på en sjöis???

Svar ja, det gick alldeles utmärkt :D

Lägger ett allt mer fetare ställ på hojen när jag sakta inser att nu går det inte längre.... försöker smyga av gasen lite försiktigt vilket på min lilla Dräpare till tvåtaktare inte gick.
Fick en retursladd i storlek som Afrika, kroppen tar skuttet över styret förutom vänsterhanden som krampaktigt håller kvar för hos oss gäller ingen vurpa om man inte släppte styret :rolleyes:

Dagens största nackdel är att det är filmat med två kameror, en från mitt bröst och polaren bredvid :gnissla

Bildbevis!! Annars har det inte hänt... :rolleyes::näsblod

:D

Bildbevis!! Annars har det inte hänt... :rolleyes::näsblod

:D

Vassego...... syns tydligt på filmen att jag inte vurpar, handen lyfter inte ens från handtaget :D
Tur att han bara klippte med den lilla fadäsen, tror jag gjorde en bra mycket värre vurpa som gick till på samma sätt :gnissla

[YOUTUBE-ID]7jZ2qYfCyAw[/YOUTUBE-ID]

efter en vecka i tyskland och en hel del öl var det en kollega som gjorde detta trick..lite coolt e det..

[YOUTUBE-ID]PlEUlIzRIig[/YOUTUBE-ID]

Vassego...... syns tydligt på filmen att jag inte vurpar, handen lyfter inte ens från handtaget :D
Tur att han bara klippte med den lilla fadäsen, tror jag gjorde en bra mycket värre vurpa som gick till på samma sätt :gnissla

[YOUTUBE-ID]7jZ2qYfCyAw[/YOUTUBE-ID]

Ingen vurpa,, :banana
Bara lite mer nerlägg:tummenupp

efter en vecka i tyskland och en hel del öl var det en kollega som gjorde detta trick..lite coolt e det..

Ett av de äldre partytricken dock,, Inte så svårt. ;)

Last edited:
Det där gick ju bra. Ett tag. :D Dock ingen vurpa. :yoparty

:tummenupp

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien