Skriv-vad-du-vill-tråden

bahhhhhh need for speed ..djävla skitspel...

back to lite skjuta döda spel...

Pröva Heavenly Sword..
Sitter just nu fast på en Boss fight som beskrivs såhär på flera forum..

It'll drive you to the point of homicide, but you will get Nariko to the end of this thing. You'll wish for plane ticket to Cambridge U.K. (Ninja Theory's offices) and a SPAS-12 shotgun to blow away Andy Serkis and 'Ninja Nina'

Det går måååånga cigg hemma hos famljen Ardne kan jag meddela! :mad:

Jahapp. Då är det bara att börja packa då. Minst två månader sa byggarna som var med och kollade. Och det vet man ju hur det blir när ordet minst sägs av byggare :gnissla

åh fy faen.. Vad skojsigt.. :(
Har en kollega vars granne eldade upp sin lägenhet..
Med vattenskador som följd.. Dom är inne på sin 4:e månad i en lägenhet i Kungsholmen..

Meh... nu skar'u'nte va' sån där heller... :tungan
deras granne eldade upp skiten.. Lite större skader än ooops jag är senil och stängde inte av vattnet..

Går säkert mycket fortare för dig...

Tack! :krama

Fast det var inte "senil och stängde inte av vattnet". Snarare "somnade med mitt feta :arsele på golvbrunnen så det blev översvämning". Tur att man är med i styrelsen så man kan driva på ett skadeståndskrav från föreningen :evil

Tack! :krama

Fast det var inte "senil och stängde inte av vattnet". Snarare "somnade med mitt feta :arsele på golvbrunnen så det blev översvämning". Tur att man är med i styrelsen så man kan driva på ett skadeståndskrav från föreningen :evil

:cdevil
I know... (vice i föreningen)
Vi har ett par stycken som envisas med att tro att dom bor i
hyresrätt och felanmäler allt från avstängda element till dörrar som inte
går att stänga för att persiennen är ivägen..
Men dom får så fina räkningar av föreningen sååååå... :D

Hur i h-e har du lyckats hindra Hanna från att hitta hit?!? :va

:tuttar
Skitenkelt, enligt en beskrivning jag har tillhandahållit så är denna sidan endast ett tekniskt forum där man hittar sprängskisser, renoveringstrådar mm :rolleyes:
Lycka till att hon loggar in på en sån mc-sida :D

Precis samma precis man (jag) nyttjar när man handlar något mc-relaterat, dvc 50%-principen. Kostar något säg 8 000:- så berättar man hemma att det kostar 4 000:-
Det var j*vligt knepigt när jag kom hem med den nya åranscha men jag har ju alltid mitt trumfkort bilen som jag betalar och bara återser när den är gravt nerskitad, dåligt med spolarvätska i mm mm....

Skitenkelt, enligt en beskrivning jag har tillhandahållit så är denna sidan endast ett tekniskt forum där man hittar sprängskisser, renoveringstrådar mm :rolleyes:
Lycka till att hon loggar in på en sån mc-sida :D

Precis samma precis man (jag) nyttjar när man handlar något mc-relaterat, dvc 50%-principen. Kostar något säg 8 000:- så berättar man hemma att det kostar 4 000:-
Det var j*vligt knepigt när jag kom hem med den nya åranscha men jag har ju alltid mitt trumfkort bilen som jag betalar och bara återser när den är gravt nerskitad, dåligt med spolarvätska i mm mm....
Hmm... här hemma är det snart tjänstebil x 2 som gäller, samt två vuxna med hoj och bankörning som huvudintresse. Resor ligger högt upp på listan och med två (d)yra tonåringar väntar vi mest bara på att de ska flytta så vi får ha våra pengar i fred. :D

Älskling var det eller vad sa' du... :tungan

:kär

Fader vår med skitiga tår välkommen till ditt rike med röven i dike å ske din vilja Me persilja!

Jävla lappmögel, blåst och kyla..

Inte nog med att det är stopp i lokaltrafiken, när man kommer till kontoret ser kostymen ut som en ihopskrynklad servett eftersom man måste klä sig som en polarutforskare. Jag menar, det är väl inget lysande tecken att bli mött av en St Bernadshund med miniatyrcognacstunna under haklappen.. ..även om man nog skulle behöva en sexa farmorsparfym för att få upp värmen idag.

:censored

Nu blir det frulle på berns! Ibland är det jobbigt å jobba...

Faen vad hemskt.. Verkligen! Jag lider med dig! :mad::FU

Jävla lappmögel, blåst och kyla..

Inte nog med att det är stopp i lokaltrafiken, när man kommer till kontoret ser kostymen ut som en ihopskrynklad servett eftersom man måste klä sig som en polarutforskare. Jag menar, det är väl inget lysande tecken att bli mött av en St Bernadshund med miniatyrcognacstunna under haklappen.. ..även om man nog skulle behöva en sexa farmorsparfym för att få upp värmen idag.

:censored

Så blir det när man ska bo på liiiiiiiiiiiiiiidingöööö...
Bor och arbetar man bättre till så kan man ta bilen till jobbet.. :D

Så blir det när man ska bo på liiiiiiiiiiiiiiidingöööö...
Bor och arbetar man bättre till så kan man ta bilen till jobbet.. :D

Don't b mad dissin' da hood n da crack town ghetto dat iz Stureplan, yoz.. Am just tryin' 2 feed ma kidz, bitch. If I had any, dat iz, maddafakka. :kulspruta

Bär av mot ARN nu.. Ska upp till Norrbotten i 3 dagar..
Puhuuu Umeå,. jag har packat Eskimå dräkten och snöskorna.. :mad:

Bär av mot ARN nu.. Ska upp till Norrbotten i 3 dagar..
Puhuuu Umeå,. jag har packat Eskimå dräkten och snöskorna.. :mad:

Äh.. så farligt är det inte där.. Umeå är ju bara 60 mil norr över..
Var inte ens snö där för 3 veckor sen..

Ja, det var jEttejoBbit! Fick gå upp en hel kvart tidigare än vanligt. :D

:såjaponken

Bara för att få gratis frukost på Berns...
jobbigt läge.. :hihi
Hos oss drog dom in mackorna på tech mötet vi har två ggr per månad för att spara 25k per år.. :hihi

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8