Skriv-vad-du-vill-tråden

Hmmm fått en förfrågan om jag kan tänka mig att släppa lyan innan visning.....

Har du koll på vad lyorna i området brukar gå för per kvadratmeter?

Blir du nöjd med priset personen är villig att ge så är det bara rocka på... men sen finns ju alltid risken att det blir ett lägre pris än annars... fast å andra sidan kan det också vara ett högre pris än du hade fått annars.

Har du koll på vad lyorna i området brukar gå för per kvadratmeter?

Blir du nöjd med priset personen är villig att ge så är det bara rocka på... men sen finns ju alltid risken att det blir ett lägre pris än annars... fast å andra sidan kan det också vara ett högre pris än du hade fått annars.

Finns inga andra lyor i detta område, enda flerfamiljshuset i ett villaområde. Ska jag kolla på vad de andra lyorna i huset som såldes förra året så går inte det heller i och med att deras var 50talsstandard och min är topprenoverad...

Finns inga andra lyor i detta område, enda flerfamiljshuset i ett villaområde. Ska jag kolla på vad de andra lyorna i huset som såldes förra året så går inte det heller i och med att deras var 50talsstandard och min är topprenoverad...

Låter som det kan vara en ganska attraktiv lägenhet, då vete sjutton om jag hade sålt före visning då en visning och den efterföljande budgivningen lätt kan dra i taket och lite till på sådana "unika" objekt.

Men det är jag det.

Låter som det kan vara en ganska attraktiv lägenhet, då vete sjutton om jag hade sålt före visning då en visning och den efterföljande budgivningen lätt kan dra i taket och lite till på sådana "unika" objekt.

Men det är jag det.

Jag vet vad jag vill ha, vi får se om vad hon lägger för bud....

Jag vet vad jag vill ha, vi får se om vad hon lägger för bud....

Topp.

Kan bara relatera till när vi sålde lyan inne i stan, en liten etta på 28kvm som jag hade byggt om till en minitvåa där allt blev toppenskick... siktade på att få 1,5milj... drömde om 1,6milj och budgivningen slutade med 1,750milj.

Topp.

Kan bara relatera till när vi sålde lyan inne i stan, en liten etta på 28kvm som jag hade byggt om till en minitvåa där allt blev toppenskick... siktade på att få 1,5milj... drömde om 1,6milj och budgivningen slutade med 1,750milj.

Ptja, min förra lya gick jag mer än vad jag någonsinn kunde drömma om så man kan ju aldrig veta vad som händer----

ta´t lugnt med ryggen...:tummenupp

Det är inte bara ryggen, det är :arsele också...:gammalgubbemedkäpp

Ursäkta mig, men att det blir på det där sättet beror högst troligt inte på byggnormen i sid utan på att de där puckade byggarna inte bryr sig om att följa normen och tillsynsmyndigheterna (läs kommunens folk) är inkompetenta. :mad:

Eller så är det så att får man bygga tre våningar utan hiss så bygger man tre våningar utan hiss...

Last edited:
Lägg därtill
:vihållerpåochbyggernyrondellnummertrehundrafemtiosjuochskapromptläggasfaltirusningstrafikochstängaavettkörfälltsåmanfårväntapåflaggvakter

SATANSJÄVACEPEIDIOTER.. :mad: :huvet

Eller vad sägs om
:plockaupplastbilmedtrailerurdiketmedminlillabetongbil

Lite nytt jag aldrig gjort tidigare.

bahhhhhh need for speed ..djävla skitspel...

back to lite skjuta döda spel...

I vissa lägen har man inte så mycket val...
Och så var vi där igen, det där med att kunna påverka sitt eget liv. Pluggis, ryck upp dig! Inte pessa så där. :krama

Nu ska jag sussa. Sagt upp mig idag och det verkar som att det kommer stå en Hypermutta i garaget innan månaden är slut. :näsblod Eller... blir det en Trajja? Eller?!? Älskling, hjääääälp!!! :gnissla

:rofl

Och så var vi där igen, det där med att kunna påverka sitt eget liv. Pluggis, ryck upp dig! Inte pessa så där. :krama

Nu ska jag sussa. Sagt upp mig idag och det verkar som att det kommer stå en Hypermutta i garaget innan månaden är slut. :näsblod Eller... blir det en Trajja? Eller?!? Älskling, hjääääälp!!! :gnissla

:rofl

Beslut beslut... God natt!:krama

Älskling, hjääääälp!!! :gnissla

Ropade fröken......??? :D

Själv vet jag inte hur jag ska överleva veckan...... hela veckan på hotell i Halmstad på en arbetsrättsutbildning där kravet är att (knappt) vara vaken hela veckan, käka tre-rätters varje kväll med öl+vin+bastu (med sjuksyrrorna från jobbet :brynad) för att sedan till helgen när man kommer hem gå på helgvakten så att man RIKTIGT kan vila upp sig efter en tröttande arbetsvecka.....

Det svåra kommer på måndag när man måste förvandla sig till ett vrak för att se så där lite lagom trött ut när man kommer hem så att damen inte tror att man har haft det för lätt på jobbet :D

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8