Skriv-vad-du-vill-tråden

Jag som älskar MÅNDAGAR, måste dock få säga det idag.. :huvet

ÄNTLIGEN FREDAG!! Denna vecka har varit så seg.

Jag som älskar MÅNDAGAR, måste dock få säga det idag.. :huvet

ÄNTLIGEN FREDAG!! Denna vecka har varit så seg.

nämen...
Det låter inte kul...
:krama

Kommer i slutet av januari på ett kort besök,,,,,

Har sökt lite jobb i Sverige, helt ärligt e jag trött på denna mission, trots den höga lönen...:arsele

Hehe.. ok... När kommer du hem permanent dårå??????

Last edited:
Precis, hade dom inte kunnat vinna igår för Ragges skull?:mad::huvet

Det enda som var bra igår var klackens hyllning till honom.

DIF förde visserligen spelet men det kändes som det gick på halvfart, var mycket slarv med pucken och dom kom aldrig till några farliga avslut. Tycker visserligen att FBK:s mål i 5 mot 3 var ett domarmål (två skitutvisningar) men som spelet var så var det ändå rättvist resultat. Fast säg inte till nån att jag sagt det :tungan

Edit: Tillråga på allt ska man till Karlstad i helgen oxå. Jag lär bli ordentligt påmind om det här. :näsblod

Det enda som var bra igår var klackens hyllning till honom.

DIF förde visserligen spelet men det kändes som det gick på halvfart, var mycket slarv med pucken och dom kom aldrig till några farliga avslut. Tycker visserligen att FBK:s mål i 5 mot 3 var ett domarmål (två skitutvisningar) men som spelet var så var det ändå rättvist resultat. Fast säg inte till nån att jag sagt det :tungan

Edit: Tillråga på allt ska man till Karlstad i helgen oxå. Jag lär bli ordentligt påmind om det här. :näsblod

Amen fyfan för Karlstad...:mad: Vad ska du göra där? Nu är det fanimig dags vårt kära DIF tänder till och börjar visa lite vilja.:fakta

Jo! Med tanke på hockeyn igår. :mad: Hade det inte varit fredag skulle det blivit ännu mer grinande.

Jasså, jag som trodde det var nåt viktigt... :tungan
:duckarförhalvamedlemmarnaitrådensatacker

J*vla Norrland alltså (allt norr om Kalmar), krävdes ju minst tre öl + en whiskey på onsdagskvällen för att tina upp :D

Jä'la serring! Kom igen nästa vecka när det blir hela -5... :skrämd
:hihi

Kul att du får köra lite riktiga lass! :yoparty

Mmm... Eller nåt. Inte kört släp sen uppkörningen i april och då var det med trailer. Nu var det direkt iväg med släp och bred last, jag som aldrig tidigare levererat huselement. Gick bra iallafall men ville ha nån med mej vilket jag fick. Blev inget igår eller idag iallafall för saker hade skitit sej (åsså fick jag migrän idag... -_- ). Nästa vecka blir det åka av däremot.

Vill du bli degraderad till måndagsälskare och få bilen överkörd? Vavavava?:mad:

Vilken tur att jag inte har någon bil. :brinnerup Och att jag inte just idag vrålar att måndagar är LIIIIVET!!! :yoparty

Jag måste för första gången säga/erkänna att jag har blandade känslor inför måndagen. Jag ska in till chefen och säga upp mig... Något jag är glad för iofs, men det är ändå ingen rolig uppgift. :gnissla

Borde ha gjort det idag istället och förstört hennes helg istället för min. Jag skrev på papperen för nya jobbet igår. :tungan

Iofs kommer jag kanske inte alls förstöra hennes måndag utan snarare göra den till den bästa måndagen i hennes liv? :D

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8