Skriv-vad-du-vill-tråden

Goooooood moooooorning... :D

Ja men SH-pub låter som en bra grej...
Kan vi ta det efter jag kommit hem från Australien??? typ sådär i mitten på november blir bra... :D Pliiiiz.. Annars blir det svårt för mig att närvara... :gråterenskvätt

God morgon på er allihopa.... sitter med ett fånleende på läpparna :)
Den sprängande huvudvärken går att ignorera... :)

God morgon på er allihopa.... sitter med ett fånleende på läpparna :)
Den sprängande huvudvärken går att ignorera... :)

*skratt*

Du är knäpp... :krama
Grattis till en riiiiktigt snygg hoj.. :)
:harkanskeråkattittapåbildenodregglalitepåfejjan

Nu har jag bott i det här hålet till by i lite mer än fyra veckor och jag undrar bara, vad gör man här ens? Vart fikar man? Vart dricker man öl? Var ligger stan? Jag hittar fan ingenstans, förutom St Eriksplan, fast det är bara ett par gånger på tio jag hamnar där när jag försöker.

OCh viktigast av allt kanske, var är Jörgen?

Nu har jag bott i det här hålet till by i lite mer än fyra veckor och jag undrar bara, vad gör man här ens? Vart fikar man? Vart dricker man öl? Var ligger stan? Jag hittar fan ingenstans, förutom St Eriksplan, fast det är bara ett par gånger på tio jag hamnar där när jag försöker.

OCh viktigast av allt kanske, var är Jörgen?

NÄMEN HEJ ÄLSKLING!!! :yoparty
Har du äntligen insett vilken sida av Sverige som är rätt ;)

Vad har vi gjort för att besökas av denne ljuvlige gestalt å vart fan bor du? :P Jag är på att ta en öl om du avslöjar dig ;) Kom å hälsa på så bjuder jag :) Slå en pling vettja...

Herre jeflar vilket oväder. märkligt att strömmen samt Internet funkar...

I dag blir det Kuatisi och McDonalds, märkligt att man måste köra i ca 13 mil för att hitta Donken i detta land...

Herre jeflar vilket oväder. märkligt att strömmen samt Internet funkar...

I dag blir det Kuatisi och McDonalds, märkligt att man måste köra i ca 13 mil för att hitta Donken i detta land...

Här är det betydligt bättre idag väder idag! Blir hojen till jobbet!:banana

Hoppas det smakar med käket sen!:tummenupp

+1 på den! :yoparty
Fläckvis torr asfalt också gjorde att man vågade titta på gashandtaget den här gången också. :)

Härligt! :tummenupp Jag har ju alltid Söderledstunneln, men tyvärr brukar det vara liiiiite för mycket bilar på mornarna, för att man ska kunna bjuda de närvarande på en välljudande, 3-pipig liten konsert!:D

Hahaha... vad det är roligt att ringa på försäkring för hojen och svara "det var ju inte så farligt" när de nämner premien. :gnissla

Härligt! :tummenupp Jag har ju alltid Söderledstunneln, men tyvärr brukar det vara liiiiite för mycket bilar på mornarna, för att man ska kunna bjuda de närvarande på en välljudande, 3-pipig liten konsert!:D

Ljudlig konsert kan jag lova att det inte blir från... hyffsad skillnad att gå från VTR med Leo Vincare utan db-killers till en CBR1000 med orginalsystem... jäkla symaskin. :gnissla

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti