Skriv-vad-du-vill-tråden

God mårgon,,, Ingen sol här heller,. :D

Inte ge honom några ideér nu tack!!:mad: :)
var super kul att se dig och din söta lilla tjej!!

Det samma..

Jag har blivit uppfostrad så att
killar och killar spelar i samma liga.. Alltså MED ligan.
Killar och tjejer kör i MOT ligan.

Och Thyg0d och jag är alltså MED.. Så vi håller ihop.. :D

Last edited:
Igar sag jag en gannal gixxer ombyggd till streetfigther med en liten tyskrov har i Zuggan.
Effektsystem och allt, Tant fick tarar i ogonen av ljudet, hann dock ej fota ekipaget

Det samma..

:tummenupp

Det samma..

Det är vad ni tror ... :tungan

Så vad väntar du på, bara å börja tillverkningen bums.

Håller helt med dig:krama

Last edited:
Fan, ska jag behöva visa honom hur man gör........jefla datafukko:glömdet

Grattis! Eller är det så att du far med osanning om att du vet hur man gör... :näsblod

Själv har jag två hela bevis på att jag vet hur man gör... så Bambi, du får väl säga till om tidningskändisen behöver hjälp. :D :yoparty

Grattis! Eller är det så att du far med osanning om att du vet hur man gör... :näsblod

Själv har jag två hela bevis på att jag vet hur man gör... så Bambi, du får väl säga till om tidningskändisen behöver hjälp. :D :yoparty

Nej då, bara övar för fullt.

EpAgUdEn tror ju att sånna där laddar man hem.:D

Måste vääääänta med skarpa skott!
Vill inte ha med en höggravid fru på rundresa i Vietnam, Kambodja och Thailand i en månad tack så mycket.. När vi kommer hem sen så kan vi ta upp det för diskussion.. :D

"Satsar" på att Pucken och Nihlén ska skjuta skarpt i respektive kvinna ungefär samtidigt så vi kan bilda en manligt Lattemaffia och racea med barnvagnarna bland 18 åriga smågodis..:hihi

Vill inte ha med en höggravid fru på rundresa i Vietnam, Kambodja och Thailand i en månad tack så mycket.. När vi kommer hem sen så kan vi ta upp det för diskussion.. :D

"Satsar" på att Pucken och Nihlén ska skjuta skarpt i respektive kvinna ungefär samtidigt så vi kan bilda en manligt Lattemaffia och racea med barnvagnarna bland 18 åriga smågodis..:hihi

Taget !!!

BTW om du köper en sån där ryggsäck i glasfiber med cool lack så ser det ju ut som sjöldpaddsröven är med också.

Då vet du ju inte om du gör rätt jueeeee..... :näsblod

Varför tror du jag då övar så flitigt för..............:D:glömdet

Last edited:

Vi har redan diskuterat och jag har redan vunnit så vi kan strunta i den när vi kommer och bara göra en när vi kommer hem :tungan
Men dduuuuuuuuuuuuuuuuuu... det betyder ju att jag tillsammans med andra mammorna kan vara Lattemammor tillsammans och kolla in snygga unga grabbs :hihi:hihi:rofl

Vi har redan diskuterat och jag har redan vunnit så vi kan strunta i den när vi kommer och bara göra en när vi kommer hem :tungan
Men dduuuuuuuuuuuuuuuuuu... det betyder ju att jag tillsammans med andra mammorna kan vara Lattemammor tillsammans och kolla in snygga unga grabbs :hihi:hihi:rofl

Du ska jobba å vi vara pappalediga.:fakta
:JämställdhetsPuck

Jo just det, så funkar det... sätt ett datum för när knodden skall komma fram medans du är i farten vet jag. ;) :gnissla

Snälla du som varit med, förklara för EpAgUdEn att det inte e någon jefla gps där du kan se på sekunden "time for arrival".

När du ändå e på g förklara att det inte går att få "svart bälte i blöjbyte" som ljudbok.

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...