Skriv-vad-du-vill-tråden

Jo, jag skyller på överhettning att jag inte hajjade det.:hihi:hihi Men det GÅR ju att tjöpa på nätet...:fakta

Du menar att du tror att det finns några fler i Sverige??
Ja bortsett från fåtalet i Gävle och Kiruna då.. :D

Men lycka till! Man behöver helt klart en fläkt, minst..

Jag är veeeek..
Jag gav upp... AC beställd från komplett.se..
NU JÄVLAR SKA DET BLI SVALT!!! :D

Mängdrabatt ? )(/&%¤"#¤%&/()/&%¤:mad:

Nope men den finns på Komplett.se och heter Wilfa WAC-12000 och kostar 4034 om du plockar upp den på Jakobsbergsgatan 34 i sthlm..
Nedsatt 1000:- Måste dock beställas på komplett.se först..

Hej.

Hinner sätta foten innanför dörren när jag kommer hem från jobbet så frågar käre far om jag vill åka med och bada.

Så nu ska jag åka och bada.

Hejdå.

Segt som sirap. Hjärnan smälter och rinner ut genom öronen. SNAFU! :) 1,5v. kvar till semester. 2 dagar kvar till BKK i Linköping.

Fan vet om man inte skulle gå på bio idag?

Värst vad det blåser idag, med 31C så blir det hårtorkseffekten. Hojen får stå still idag.

Howdy all... long time no see... men det är inte så skoj att surfa med BT-tethering via en iPhone 3G, men då Sollentuna Energi inte behagat att koppla in den färdiggrävda fiberkabeln än så är det det enda jag har. :suck

Så hur har ni det i värmen?

Själva trivs vi som fan i huset... varmt är det men då är det bara doppa sig i poolen vi fixade till David, 2,5m diameter och 3-4dm djup gör att man i alla fall kommer under vatten... :yoparty

Imorrn blir det åka av också, så får se vem man träffar på McD svea efter sedvanliga onsdagsrundan. :)

Howdy all... long time no see... men det är inte så skoj att surfa med BT-tethering via en iPhone 3G, men då Sollentuna Energi inte behagat att koppla in den färdiggrävda fiberkabeln än så är det det enda jag har. :suck

Så hur har ni det i värmen?

Själva trivs vi som fan i huset... varmt är det men då är det bara doppa sig i poolen vi fixade till David, 2,5m diameter och 3-4dm djup gör att man i alla fall kommer under vatten... :yoparty

Imorrn blir det åka av också, så får se vem man träffar på McD svea efter sedvanliga onsdagsrundan. :)

Tjena, undrade just var du tagit vägen...:)
Det är förjävligt i den här värmen! Jeffla skitväder!

Gick på bio igår. Såg För kärleken. Bra film. Åt anka för första gången i mitt liv och det var inte sista gången.

Sånt där e farligt å skriva när det är så fint väder :) Risken finns att det står fullt med hojjar utanför ditt nya hus inom kort (å en massa grodmän i hjälmar som simmar omkring i din pool!) ;)

Sånt där e farligt å skriva när det är så fint väder :) Risken finns att det står fullt med hojjar utanför ditt nya hus inom kort (å en massa grodmän i hjälmar som simmar omkring i din pool!) ;)

Nja, om den är 3dm djup så kommer man knappt ner under ytan med hela kroppen om man lägger sig iden...:)

Säger bara en sak... AC:n är påslagen.. PÅ MAX!!! :D
Låter som en halv AIK klack men så värt det.. 1 grad svalare på 30 min och dessutom torrare luft..
Det går att vara inomhus igen! :D

Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...