Skriv-vad-du-vill-tråden

Dum är jag, men mig lurar du inte. :confused::gnissla:brinnerup

:arsele

Men hallå, den är ju värsta nymodernigheten..... den har inventerad USD-gaffel, Recluse modell äldre, enduroanpassad effekt, lagom fjädringsväg så att man lätt når ner i alla lägen, statenspons på slitdelar mm mm mm :D

Nån som vet var man kan ladda ner VAS-blanketter? Hittar den inte på försäkringskassans hemsida. Sökt både på VAS och Vård Av Solbränna, men får ingen träff? :va

Määäh! Finns inget som heter Vård-Av-BMW. KvalitetsMC vet du. Eller, inte så lätt att veta kanske om man kör sånt därnt som du gör. :D

Jag tjör japanskt, ingen jeffla Ducati...:mad::7peta:censored:6surkart

Enligt säkra källor ska det dessutom vara nästan lika illa att tjöra beeämmmweee som att tjöra Harry Davidson.:fakta:fakta

nu gör vi om och rätt, ska inte spamma åkartråden!
Nu är iaf. gixxern besiktigad! Stor :tummenupp till bilprovningen Rissne, tog in bågar på löpande band utan att det störde oss bokade! Å smicker fick man ;) "äntligen en riktig båge"
Han har haft en likdan tydligen!

nu gör vi om och rätt, ska inte spamma åkartråden!
Nu är iaf. gixxern besiktigad! Stor :tummenupp till bilprovningen Rissne, tog in bågar på löpande band utan att det störde oss bokade! Å smicker fick man ;) "äntligen en riktig båge"
Han har haft en likdan tydligen!

:skrattaåt
Liknande till mig...
"Jaha.. och nu ska man köra kromprom efter att ha kört busa, sicket nerköp" :hihi

:skrattaåt
Liknande till mig...
"Jaha.. och nu ska man köra kromprom efter att ha kört busa, sicket nerköp" :hihi

:tummenupp Gubbarna vet inte vad de missar!
Men jag måste omedelbums skruva tillbaks slip-on'et, den låter ju nästan som en lågvarvig 2000cc ;)

Tjoho! La inte omkull hojen en enda gång idag! :banana Och jag vågade svänga ordentligt igen. :tummenupp

Däremot höll jag på att köra på både Tomas och en av de andra eleverna... :gnissla :brinnerup :näsblod :glömdet

Middag. Nudlar. Mmmmm...

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...