Skriv-vad-du-vill-tråden

Tjoho! Jobbkontrakt påskrivet! Börjar den 14e. Sen stannae man i Roslags Näsby på hemvägen och bokade 5 lektioner plus risk 1. Nästa lektion imorrn. :banana

Nu ska jag göra isglass.

GRATTIS GRATTIS!!!!!!!!!!:banana

Grattis MsVampire på den härliga dagen och grattis till Eradi till jobbet! :tummenupp

Va alla va glada här ;D

Grattis till er :)

Ger mig själv en klapp på axeln för att jag nyss varit ute och sprungit i detta underbara väder!

Va alla va glada här ;D

Grattis till er :)

Ger mig själv en klapp på axeln för att jag nyss varit ute och sprungit i detta underbara väder!

Låter jobbigt... :gnissla
Själv har jag varit in till stan och tillbaka och sen till Skärholmen och tillbaka... kundbesök alltihopa... skönt med hoj. :)

Braaaaapp, Bulten, fika, Bulten, Braaaaaap, löjligt smile !

Å bara sju veckor kvar till semestern oxå! :banana

Välbehövligt.. hade 2 dagar förra året :brinnerup

Sju veckor... satan vad långt bort... :gnissla

Själv har jag två veckor när som helst... bara väntar på att #2 skall vilja komma ut i Världen. Sen jobbas det Juni ut och sen är det 6 veckor semester... :yoparty

Sju veckor... satan vad långt bort... :gnissla

Själv har jag två veckor när som helst... bara väntar på att #2 skall vilja komma ut i Världen. Sen jobbas det Juni ut och sen är det 6 veckor semester... :yoparty

Med tanke på att det är 4 år sen jag hade en sommarsemester senast så känns inte sju veckor särskilt långt bort. Fast det hade ju inte gjort nåt om det var ännu närmare.

När är det ETA för #2?

Med tanke på att det är 4 år sen jag hade en sommarsemester senast så känns inte sju veckor särskilt långt bort. Fast det hade ju inte gjort nåt om det var ännu närmare.

Jag vet hur det känns, körde så för några år sedan... sen insåg jag hur skönt det är med sommarsemester och tar sedan dess ut minst 3 veckor i samband med min födelsedag (12/8).

När är det ETA för #2?

På söndag... och då det är #2 samt mindre än 2år sedan #1 så kan det gå snabbt... så any day now. :gnissla

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna