Skriv-vad-du-vill-tråden

Enkelt, det svävar fritt i syyyberjymden.
Bar å tanka hem har jag läst någon stans.

Neeeeh... Det är bara dina kulor som åker runt i syyybejjymden för
du inte vet hur man ska skydda dom.. Vi med liiiite internetkompetens försöker skydda våra privatliv lite... Inte som du din lilla attentionwhore... Nakenbilder och filmer på "helikoptern" överallt... :hihi :tungan

Do it! :D

Ett lyft för mig verkar vara erfarenheter inom C/C++ utveckling i embedded-projekt. Låter väl hardcore antar jag :tungan

D@mn... så hardcore låter inte min CV..
Det smäller inte så högt att kunna scripta i DOS som C/C++ dessvärre..
:hihi

Last edited:
Neeeeh... Det är bara dina kulor som åker runt i syyybejjymden för
du inte vet hur man ska skydda dom.. Vi med liiiite internetkompetens försöker skydda våra privatliv lite... Inte som du din lilla attentionwhore... Nakenbilder och filmer på "helikoptern" överallt... :hihi :tungan

D@mn... så hardcore låter inte min CV..
Det smäller inte så högt att kunna scripta i DOS som C/C++ dessvärre..
:hihi

Du ska vara jävligt tacksam för bitt bidrag.
Pga. "helikopterfilmerna" så uppfann datortillverkarna storskärmar !!!
Instant skärmsläckning kommer också lanseras innom kort.

Du ska vara jävligt tacksam för bitt bidrag.
Pga. "helikopterfilmerna" så uppfann datortillverkarna storskärmar !!!
Instant skärmsläckning kommer också lanseras innom kort.

D knappen ligger två tangenter till vänster och en rad upp... :tungan

Jag tror faktiskt att det fortfarande är kylaren som läcker.

1. Det visar sig genom att det kommer kylarvatten på översta cellen ca 6cm från bakre änden av kylaren. (vänstra kylaren alltså)
2. Det kommer efter ett tag, dvs när värmen har stigit lite och vattnet börjat cirkulera.
3. Jag har testat med att ta ett A4papper och föra in mellan kylarn och motorn för att se så det inte är något som sprutar på kylaren, läckan kommer inte från något annat ställe.
4. Jag har lindat hushållspapper runt slangfästena för att se om de blivit blöta för att upptäcka eventuell läcka, de har förblivit torra.

Så imorgon kommer jag köra med kylarcement och hoppas att det löser sig annars blir det den beggade kylaren ifrån Bike Mc-skrot.

YES! Signat masterpiece... :D
Just ja... Frugan sa att du inte skulle få ligga hur mycket du än bad.. :hihi

Då tänker jag inte gift mig med henne.....eller hur vare nu....:va invecklat........:D:glömdet

En dum fluga hittade din hugger....den är död nu.:mad:

morning! Var va alla igår? Va ute å åkte i 5h utan att hitta likasinnade... Vädret va ju hyffsat nice ändå! Deva iofs rätt skönt å bara åka omkring själv utan mål å lära känna cykeln :)

Någon som har ett bra tips på område i norra Sthlm där man kan leka av sig lite? Någon övergiven flygraka eller annat roligt? Förslagsvis där trafiken är obefintlig eller åtminstone minimal.

Kylarcement, good shit eller djävulens påkomma?

Jag skulle inte hälla i det...
Det är ju som så att det stelnar ju lite här och var..
Har man tur så stelnar det på rätt ställe och påverkar inte motorn...
Har man otur så stelnar det på fel ställe och man skjuter nåt..
Åderförkalkning på burk s.a.s.

Kylarcement, good shit eller djävulens påkomma?

Säg så här.
Hade FI hittat på något som skulle täppa till dina sädesgångar för att förhindra fortplantning så kunde kylarcememt vara det dom kom fram till.
Bieffekten kan vara att också blodkärlen täpps igen och maskineriet upphör att fungera.

Säg så här.
Hade FI hittat på något som skulle täppa till dina sädesgångar för att förhindra fortplantning så kunde kylarcememt vara det dom kom fram till.
Bieffekten kan vara att också blodkärlen täpps igen och maskineriet upphör att fungera.

Såååå... ge en flaska till nån rödstrumpa och hoppas på det bästa då eller? :D

jag vetefan alltså, jag har haft kylarjäveln på provtryckning och han säger att han tryckt den med ett par kg och att hela kylaren flexade... men när jag sen monterar den och låter hojen gå så att den får upp temp då börjar det komma kylarvatten i mitten på den översta cellen och det kommer inte från någon annanstans, det är testat med papper som håller sig torra.

Well well, får se vad jag hittar på.

Säg så här.

Fast hade det varit en uppfinning av FI så hade inte döden varit en bieffekt.. Det hade varit en "feature"... :hihi

Såååå... ge en flaska till nån rödstrumpa och hoppas på det bästa då eller? :D

jag vetefan alltså, jag har haft kylarjäveln på provtryckning och han säger att han tryckt den med ett par kg och att hela kylaren flexade... men när jag sen monterar den och låter hojen gå så att den får upp temp då börjar det komma kylarvatten i mitten på den översta cellen och det kommer inte från någon annanstans, det är testat med papper som håller sig torra.

Well well, får se vad jag hittar på.

Dra ett PM till Andersson Turbo.
Åk sen dit med hojen.
Stå utanför och känn dig som en meckarsopa.
Betala och flina när han sen fixat kylaren.

Så gör jag, funkar varje gång !

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...