Skriv-vad-du-vill-tråden

Morrn morrn. Redan varit på jobbet en timme men hey, sånt är livet.

Sen tror jag att mitt kylarproblem är en smygläckande slang bara... det läcker inte mycket och nivån håller sig på ok nivå så jag kommer kolla på det i helgen.

Gooooo moooorron

Packa, hämta nya brillor, tvätta bilen stänga av allt
PASS PENGAR BILJETT, snart e det dags att åka tebax

Kommer du hem fler gånger under hojsäsong kanske vi kan dra en repa ihop dårå... Annars får vi ta det nästa säsong!:)

Sköt om dej tjejen! :krama

kommer hem i juli och ska väl hoja lite då.:tummenupp

Det blir kanon! =) Blir det hemresa typ var 3:e månad sådär? Fast sen till hösten/vintern, gissar jag att du kanske åt andra hållet på ledigheterna istället...:) Sol, bad och paraplydrinkar, kan man ju leva med i det svenska höstrusket, menar jag...:rolleyes:

Det blir kanon! =) Blir det hemresa typ var 3:e månad sådär? Fast sen till hösten/vintern, gissar jag att du kanske åt andra hållet på ledigheterna istället...:) Sol, bad och paraplydrinkar, kan man ju leva med i det svenska höstrusket, menar jag...:rolleyes:

Lite så blir det, kommer hem i juli och sedan i oktober för att gå på kurs.Julen tänkte jag tillbringa i Dubai, sedan blir de inget Svärje förren mars 20elva, typ...

Nu sticker jag till Arlanda, ha det bra allihopa

hur ser bulten ut at this time ?

EDIT:
Sen som faen...

Redan åkt den 2 ggr.. Dock med kulkross båda gångerna.. :gnissla
Men som sagt var.. hastighetsvecka och onsdag...
Snutte LÄR har parkerat där.. :D

Last edited:
hmm kulkross lät ju mindre skoj, tänkte köra premiär turen lite fint o sansat

Låter som en bra idé... Just lugnt och sansat tills man lärt sig lite mer vart det är som värst.. I Söndags var vägen rätt sandig vid sandtaget btw..

Hm. Intressant att det kan vara så jävla viktigt med blicken eg... Fick "typ" till krypkörningen idag när jag slutade titta ner och fäste blicken långt fram istället. Men så fort jag slängde ner blicken ens för en halv sekund för att kolla hastigheten så började jag vingla.
Sen passade jag på att lägga omkull hojen också. :tummenupp Bara för att testa. Och jo, den var tung.
Nu har jag inte råd med fler lektioner innan jag får jobb dock. :gnissla :/ Blä.

Hm. Intressant att det kan vara så jävla viktigt med blicken eg... Fick "typ" till krypkörningen idag när jag slutade titta ner och fäste blicken långt fram istället. Men så fort jag slängde ner blicken ens för en halv sekund för att kolla hastigheten så började jag vingla.

Det är inte så kostigt egentligen, hur ska du annars hålla balansen om du tittar ner? Då försvinner alla referenspunkter och det blir skitjobbigt att hålla balansen, likadant kan det vara om du kör i långa tunnlar...

EDIT:
Sen som faen...

Redan åkt den 2 ggr.. Dock med kulkross båda gångerna.. :gnissla
Men som sagt var.. hastighetsvecka och onsdag...
Snutte LÄR har parkerat där.. :D

Det gör väl inget? Du får ju inte :ligga ändå...:hihi:hihi

Last edited:
Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...