Skriv-vad-du-vill-tråden

Fi fan vad jag avskyr att handla på byggmarknader så här års.:mad:
Varför.............Jo
Dessa butiker förvandlas till blomsteraffärer och utökar sin försäljningsyta mer att belamra halva parkeringen och hela ingången med stora ställ blomkrukor.
Detta medför att:
Sigrid, Anne-Maj, Gudrun och deras respektive betjänter ( läs Sixten Klot Johan och Sven ) står som en jävla stoppkloss modell fetstor i entrén.
Tro fan inte att dessa aktiva russin försöker att förflytta sina löständer och stomipåsar när folk vill komma in i den riktiga butiken.
Nej då, dom står så stilla att till Clownen Manne hade betraktas som ett bokstavsbart på crack gämfört med dessa statyer.
Blommor och betong hör inte ihop, HAJJA !!!:huvet

Så nu e jag färdig.:glömdet

Ååååh vad roligt... mååååste bara åka på direCkten!!! :D

Fast faktum är att jag skall till K-Rauta efter middagen. De har tydligen 20% på alla lagerförda Makita och jag har sedan länge spanat in en gerkap som de har.

Ååååh vad roligt... mååååste bara åka på direCkten!!! :D

Fast faktum är att jag skall till K-Rauta efter middagen. De har tydligen 20% på alla lagerförda Makita och jag har sedan länge spanat in en gerkap som de har.

Ta med ett rabatthäfte du fått i brevlådan.
Vik sen små svalor och kasta dom framför russina så får du nog bort dom snåla såssarna.:D

Hm. Gäster här. Jag pallar när de snackar tåg. Det kan jag sitta och lyssna på. Men när fågelböckerna åker fram och de börjar prata om alla "spännande" fåglar de sett, då ruttnar jag... :trött

Hm. Gäster här. Jag pallar när de snackar tåg. Det kan jag sitta och lyssna på. Men när fågelböckerna åker fram och de börjar prata om alla "spännande" fåglar de sett, då ruttnar jag... :trött

Men vilken tur att du har SH då!:tummenupp

Nej, får pippi !:arsele:D

Ta med ett rabatthäfte du fått i brevlådan.
Vik sen små svalor och kasta dom framför russina så får du nog bort dom snåla såssarna.:D

Behövdes inte, pensionärerna hade säkert redan åkt hem och lagt sig. :D

Men hittade det jag var ute efter... en Makita LS0714 gerkap... med 20% rabatt så blev det 4800:- (5999:- ordinarie) och sen fick man tydligen 1000:- i presentkort om man handlade för 5000:- så det var ju bara lägga på en ny verktygslåda som jag ändå behövde för 329:-... så vipps har jag köpt en Makita Gerkap för 3800:- :yoparty

Nej, får pippi !:arsele:D

[artig] :skrattaåt [/artig]
:D

Men vilken tur att du har SH då!:tummenupp

Japp. :tummenupp Dödade flera minuter innan jag gick tillbaka och då var fågelsnacket slut och det diskuterades surdegar istället... Stimulerande afton ikväll. Rätt passande iofs med tanke på att jag har jobbintervju hos Fazer imorrn.

Fattar du? Surdegar? Köra bröd? Hahaha...

Nej?

Sova...

Goooooood moooooorning...

Satan i gatan vad halt det var ute på vägarna imorse... haha...

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025