Skriv-vad-du-vill-tråden

Men, men, men *darrar med underläppen* Tant har ju varit i regnexil sedan 30 januari..... vill se snööööööööööööööö

Men det finns risk för att alla människor i Sverige som inte varit i regnexil kommer börja skjutahejviltruntomkringsig då det har varit liiiite för mycket snö iår...
så det vore inte bra...

Så inge mer snö nu... sommar vill vi ha... :D:banana

Men det finns risk för att alla människor i Sverige som inte varit i regnexil kommer börja skjutahejviltruntomkringsig då det har varit liiiite för mycket snö iår...
så det vore inte bra...

Så inge mer snö nu... sommar vill vi ha... :D:banana

:fakta :tummenupp

MER SOMMAR OCH INGET JÄVLA SNÖHELVETE!!! :gnissla

Ska man lägga till att man kan tänkas sig en hoj i byte för bilen, nu när det skall till att läggas in annons?

Eller får man bara en massa konstiga förslag typ Honda CB400N och motsvarande då....

Ska man lägga till att man kan tänkas sig en hoj i byte för bilen, nu när det skall till att läggas in annons?

Eller får man bara en massa konstiga förslag typ Honda CB400N och motsvarande då....

hehe... Skriv in vilken typ av hoj som kanske skulle kunna vara av intresse... :D

Sa till T igår skriv så här, "Eftersom jag har köpt ett nytt goretexställ så behöver jag en hoj som matchar, SuperDuke eller motsvarande i streetfigther stil"

Haha.. ok..
Bra det där... *asg*
skriv så får du se vad som händer... :D

Inatt drömde jag om motorcyklar.
Förstår inte alls varför... :D

Förövrigt så ringde de precis och frågade om jag hade lust med en lektion ikväll då någon hade ringt återbud. Är dock uppbokad med mina brewdar så fick smärtsamt tacka nej. D:

:fakta :tummenupp

MER SOMMAR OCH INGET JÄVLA SNÖHELVETE!!! :gnissla

Så länge det inte blir för varmt... :gnissla

Inatt drömde jag om motorcyklar.
Förstår inte alls varför... :D

Förövrigt så ringde de precis och frågade om jag hade lust med en lektion ikväll då någon hade ringt återbud. Är dock uppbokad med mina brewdar så fick smärtsamt tacka nej. D:

Så länge det inte blir för varmt... :gnissla

Kan tänka mig att du drömde om hojar..
Vanligt förekommande i början av säsongen också...

Prioriteringar! Brewdarna eller hoja.. hmmm :hihi

För varmt??
Det blev lite ljummet igår när du körde då misstänker jag.. :D

Hmmm, var förbi med hojen till MC-Varuhuset och en mek lyssnade och tog en repa på den och tyckte att det var inga problem med hojen.

Så nu får det bära eller brista... vem vet, kan vara jag som bara inbillar mig fel på hojen så här innan kurs.

Hmmm, var förbi med hojen till MC-Varuhuset och en mek lyssnade och tog en repa på den och tyckte att det var inga problem med hojen.

Så nu får det bära eller brista... vem vet, kan vara jag som bara inbillar mig fel på hojen så här innan kurs.

Ja alltså dör en cylle på en vtwin så märker du det...
Det blir nå så inihlvt okörbart att det nästan är löjligt... Om den ens går..

Men jo man blir lite nojjig ibland... :D

Ja alltså dör en cylle på en vtwin så märker du det...
Det blir nå så inihlvt okörbart att det nästan är löjligt... Om den ens går..

Men jo man blir lite nojjig ibland... :D

Jo, jag vet... vart varse hur det (inte) låter i våras när jag drog igång den efter att ha bytt tändstift och missat att få på tändkabeln till ena stiftet. :gnissla

Men jag är fortfarande säker på att det är något som skett men jag vet inte vad... men enligt meken så är det inga problem.
För den vibrerar konstigt och låter liiiiite annorlunda... skorrar mer än morrar så att säga.

Kan tänka mig att du drömde om hojar..
Vanligt förekommande i början av säsongen också...

Prioriteringar! Brewdarna eller hoja.. hmmm :hihi

För varmt??
Det blev lite ljummet igår när du körde då misstänker jag.. :D

Finns en anledning till varför jag älskar höst och vinter. Sommaren är alldeles för varm för min smak. :tungan Mår inte bra av för mycket värme... runt 20-strecket räcker.

Förövrigt så snackade jag hål i skallen på mina brewdar om körlektionen igår. :hihi Sen så råkade jag nämna sporthoj.com och dom högg dirEkCt: "Du ska INTE ha nån sporthoj! Du ska ha en glidare som mullrar högt och respektingivande och som ger status! Kommer du pipande på nån sporthoj låssas vi att vi inte känner dej..."
De är inte de första som tycker jag ska ha glidare... Förstår inte vad folk får det ifrån alls? :va

Finns en anledning till varför jag älskar höst och vinter. Sommaren är alldeles för varm för min smak. :tungan Mår inte bra av för mycket värme... runt 20-strecket räcker.

Förövrigt så snackade jag hål i skallen på mina brewdar om körlektionen igår. :hihi Sen så råkade jag nämna sporthoj.com och dom högg dirEkCt: "Du ska INTE ha nån sporthoj! Du ska ha en glidare som mullrar högt och respektingivande och som ger status! Kommer du pipande på nån sporthoj låssas vi att vi inte känner dej..."
De är inte de första som tycker jag ska ha glidare... Förstår inte vad folk får det ifrån alls? :va

They wanna be yo bitches! :yoparty

Klart du skall ha sporthoj. :)

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka