Skriv-vad-du-vill-tråden

Last edited:
:näsblod
På Passaten funkade det alldeles utmärkt att hålla inne knappen för önskad effekt. :banana
(släppte man knappen så började det rulla igen) :rolleyes:

Kan lova att jag provat:mad: Det fungerar inte.. :huvet

Min fundering är då hur man ska kunna använda knappen som nödbroms som man kunde med traditionella handbromsar.

Det kommer bara säga POFF så är du 30... :D

Nono,, det kommer inte säga något.. :tuttar
Jag ligger i solstolen och lapar god öl då!!:D

Last edited:
Det finns andra sätt, jag tyckte det var okej att fylla med 3:a framför, men 4:an kände jag för att undvika, jag fyllde trettiofjorton förra året helt enkelt. :rolleyes: Fast av någon underlig anledning gillar jag 45, så jag fyller faktiskt det! :D

Du får väl köra med tjugotio helt enkelt, om det nu är så. :tungan

Själv fyller jag tjugofjorton i år... :)
Har sagt att jag fyllt tjugonånting sedan jag fyllde tjugo. :)

Vad gamla ni är. Själv är jag bara 22... sen 14 år tillbaka :gnissla

FAEN!
jag håller på att bli förkyld... :(
:snörvel

Har inte tid med sån skit juh! :mad:

FAEN!
jag håller på att bli förkyld... :(
:snörvel

Har inte tid med sån skit juh! :mad:

Fan jag vore jävligt glad om jag bara höll på att bli förkyld...:mad:
En annan fick ju åka till tant doktorn och få pencilin, hon snackade om någon infektion i kroppen men jag tror att hon ljög, det måste MINST vara en släng av böldpest... En riktig karl viker inte ner sig för en liten förkylning ju...:mad::mad::fakta

Har ni käkat nå god lunch då?
Själv drog jag en burgare i Vaxholm... :yoparty
Men bogan var inte så skoj... låg fortfarande snö i kanten av vägbanan där det är skugga typ konstant.

Har ni käkat nå god lunch då?
Själv drog jag en burgare i Vaxholm... :yoparty
Men bogan var inte så skoj... låg fortfarande snö i kanten av vägbanan där det är skugga typ konstant.

ahaaa..då var det dig vi mötte på vaxholmsvägen..du drog från vaxholm om jag inte såg fel...twin ljudet var skönt att höra..:tummenupp

ahaaa..då var det dig vi mötte på vaxholmsvägen..du drog från vaxholm om jag inte såg fel...twin ljudet var skönt att höra..:tummenupp

Mycket möjligt. :)
Det blev vaxholmsvägen tillbaka då bogan var lite väl shaky med snö i vägkanten och småguppig så man hade behövt njurbälte.

Men fan vad det är heldraget på Vaxholmsvägen... höll på att bli galen på att ligga bakom bilar som bromsade för fartkamerorna hela tiden... om skylten säger 80 så betyder INTE 60 GOD DAMNIT! :huvet

Vad gamla ni är. Själv är jag bara 22... sen 14 år tillbaka :gnissla

Funderar på att skriva at tjag är 27 och sen börja muttra nånting om att 30-årskrisen börjar smyga sej på men jag låter bli... ;)

Min kära lillebror hade sin första MC-lektion idag (också Roslags Näsby). Massa krypköra sa han.
"Är trött i armarna. Krypköra i 1-2km/h med 250kg motorcykel är inte helt lätt. Men roligt var det iaf!" säger hans statusrad på fejjjjjjjjjjjjjjjjan. Nu har han bokat massa körlektioner samt ett stycke riskutbildning. Hoppas jag har fått till nåt jobb så jag kan boka flera när det är min tur nästa vecka. :)

Funderar på att skriva at tjag är 27 och sen börja muttra nånting om att 30-årskrisen börjar smyga sej på men jag låter bli... ;)

Min kära lillebror hade sin första MC-lektion idag (också Roslags Näsby). Massa krypköra sa han.
"Är trött i armarna. Krypköra i 1-2km/h med 250kg motorcykel är inte helt lätt. Men roligt var det iaf!" säger hans statusrad på fejjjjjjjjjjjjjjjjan. Nu har han bokat massa körlektioner samt ett stycke riskutbildning. Hoppas jag har fått till nåt jobb så jag kan boka flera när det är min tur nästa vecka. :)

När jag körde körskolan och det bara var krypkörning så vart jag så jävla öm i underarmarna av allt kopplande och bromsande...

När jag körde körskolan och det bara var krypkörning så vart jag så jävla öm i underarmarna av allt kopplande och bromsande...

Vet jag vad jag har att se fram emot. X)

Fick förövrigt ett SMS från plugget. Scania behöver fotomodeller till deras nya truckerkatalog pronto så de kommer komma till plugget och plåta oss... XD

:rofl :rofl

25uhf61.jpg

Armarna?:va När jag övningskörde så blev jag snarare trött i benen…:va
Fick förövrigt ett SMS från plugget. Scania behöver fotomodeller till deras nya truckerkatalog pronto så de kommer komma till plugget och plåta oss... XD

Då vet vi vad vi har att se fram emot…:cdevil

(okey, NI får skratta........)
nu ska man vara gnällig igen...
:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet

Jag å min käre arbetskollega som har garaget i sumpan där min gixxer står skulle ut å åka idag efter jobbet när vädret var fint!
Jag åker från jobbet i solna, hämtar hunden på dagis, lämnar honom hemma på östermalm, plockar snabbt ihop all utrustning å skyndar mig ner till bilen!
När jag sätter mig å börjar köa ut mot solna hållet igen så blir det molning, jaja inget ska stoppa mig!!!
Kommer fram, polarn har varit snäll å rullat ut båda bågarna, jag byter om vid bilen å när jag ska låsa bilen inser jag att jag saknar nåt........
NOOOOOOOOOOOOOO!!!!!

:gnissla:gnissla:gnissla

Hojnycklarna!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...