Prillan73
Lagom e bäst.....
Jag tror nog att Eradi syftade på din avatar... en blå hoppande kanin.![]()
Fattade jag väl.......inte helt blond!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror nog att Eradi syftade på din avatar... en blå hoppande kanin.![]()
VIKTIGT MEDDELANDE:
Undertecknad klarade uppkörningen för CE idag!
Saknar jag bara bokstaven A och den påbörjas 17:30 14 april i Roslags Näsby.![]()
Godmorgon på er och glad påsk.![]()

va nu bara säker att de står med på körkortet så dom inte har kört ett dåligt 1 april skämt på dej
![]()
A fixar du säkert lika lätt som alla andra bokstäver![]()

Tibble Trafikskola? Ett riktigt bra val.
Thomas är duktig som fasen och en riktigt skön snubbe!
Edit: Grattis till CE-kortet förresten![]()
Återigen grattis till Eradi, å jag håller med Martin, Thomas är riktigt grym å pedagogisk
edit: måste bara få dra ett citat från Thomas varje gång han körde genom grindarna till Barkarby flygfält:
"ingen Ghostrider i närheten? Perfekt, då kan vi öppna"![]()
Mitt körkort är ändå ett skämt... X)
Skillnaden mellan bokstaven A och B samt CE så fanns det pengar för desenare. A måste jag helt plötsligt pröjsa själv.![]()

..Annat var det på min tid..
Man fick till och med tillverka leksakerna själva...
Var man väldigt snäll och skörden slog rätt flera år på raken så
kunde man få en sytrådsrulle och 1m snöre som man kunde leka med.....
![]()

You were lucky...![]()

Näe, vad är det för föräldrar du haaaar!
Assåba'hallåååååå klart du ba ska ha mc kort... *ASG*
:spoiledbrat
![]()
Annat var det på min tid..
Man fick till och med tillverka leksakerna själva...
Var man väldigt snäll och skörden slog rätt flera år på raken så
kunde man få en sytrådsrulle och 1m snöre som man kunde leka med.....
![]()


Jo men lite måste ju världen gå frammåt mellan yngre bronsåldern och krita perioden... Jobbigt med alla dinosaurier va??
![]()

CE var det Vallentuna kommun som pröjsade
A kostar jättemassa som jag inte har just nu men har nog jobb på G. Personalchefen på min praktikplats hintade om att de kommer ha en massa jobb framöver när jag hintade om att jag söker jobb...![]()
Ooooh lyx.. .Jag vill åsså ha CE... Mest bara för att...
Vet nog inte riktigt vad jag skulle med det till men det är ju alltid skönt att ha det...
Massa job framöver låter ju strålande!
Vi tar en liten favorit i repris, ett av mina absoluta favoritklipp...![]()

Och jag fick tillverka mina egna leksaker av kottar och tändstickorYou were lucky...![]()

Och jag fick tillverka mina egna leksaker av kottar och tändstickor![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |