Skriv-vad-du-vill-tråden

:va Ingen som ordbajsat sen kl 1017, är ni sjuka?

Liten sportlovsbild, hyrde ett par skotrar i Orsa-Grönklitt och drog iväg långt åt h-e upp i skogarna. Hittade en fin tjärn, koka Bullens och stekte kolbullar, grimt najs!

Bifogat

• sportlov.jpg
    sportlov.jpg
    43.5 KB · Visningar: 44
Fans skit... mår fortfarande piss... att ha barn på dagis är banne mig hälsofarligt.

Däremot hände något skoj igårkväll... snön rasade ned från taket igår... blev några ton och hela radhuslängan skakade. :)

Ska på konsert på fryshuset ikväll... 30 Seconds to mars... Med förbandet Street Drum Corps... Nästa så man har svårt att välja vilket band som är bäst.. :D

:huvet Jobbet är inte bra för min mobil.
Nu har den dött eller mer displayen som är dö.:mad:
Har en gamal mobil och på den finns inte nå nummer, så till er som känner er manade. Snälla smsa eller pma era nummer till mej igen.

:Bugar

Fans skit... mår fortfarande piss... att ha barn på dagis är banne mig hälsofarligt.

*sätter upp på varför-inte-skaffa-barn-listan* :D

Däremot hände något skoj igårkväll... snön rasade ned från taket igår... blev några ton och hela radhuslängan skakade. :)

Tjoho! Låter ungefär som den upplevelse jag hade idag på praktiken. Var på ett ställe och plockade upp sten. Stolpskottet till maskinist lyfte upp 3-tons block som var dubbelt så breda som hans skopa och bara släppte i burken. Jag lyfte från stolen, allt som inte var fastskruvat i hytten flög all världens väg och jag blev mer eller mindre övertygad om att stenarna skulle braka rätt genom hytten. Hade redan haft en spännande upplevelse när jag skulle backa ner till platsen (som är en historia för sig) men när han släppte dom där stenarna så blev jag mer eller mindre livrädd. :brinnerup

Men nu är det nanna. Dyker in här nån gång runt 05:15 i morrn bitti och svär lite över han som kom på det här med tidiga mornar. :hej

:huvet:huvet:mad::kulspruta:machinegu [Han som kom på tidiga mornar]

Dessutom gillar jag inte hur flingor alltid fastnar i tänderna och blir så äckligt.

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2