Skriv-vad-du-vill-tråden

Heh. Dagens måndag var nästan bättre än förra veckans. Körde bara sönder lastbilen... :D Står där på krossen och konstaterar att den vill inte tippa.

Nice! Jag, frugan å hunden tog en promenad ut till Djurgårdsbrunnsbron idag vid lunch, sen gick på isen hem:tummenupp UNDERBART väder! Nu e fan våren nästan här!:yoparty

Det har varit underbart väder idag!:) Det känns att det går åt rätt håll.:):)

Jovisst, men snön får gärna hålla i sej till eter helgen iallafall. Planerar att dra till Hammarbybacken och roa folket där med mina tafatta försök att lära mej brädan...:gnissla:D

För mycket snö för att kallas nice. :brinnerup

Fortfarande vårkänsla. :p

Heh. Dagens måndag var nästan bättre än förra veckans. Körde bara sönder lastbilen... :D Står där på krossen och konstaterar att den vill inte tippa.

Hur går det i övrigt då? Börjat jobba på riktigt eller är din "jobb-status" som tar yrkesförarbevis aktiv ;)
Vilken åkare kör du för isf? Själv sitter man hos Hildemar Transport sedan 5år tebax, aldrig kört grus i Sverige dock men de vart väl "en del" utomlands kan man väl säga :P
Sen ere väl inte konstigt att grejerna går sönder när man har överlass hela dagarna...........:D:tungan:D

Hur går det i övrigt då? Börjat jobba på riktigt eller är din "jobb-status" som tar yrkesförarbevis aktiv ;)
Vilken åkare kör du för isf? Själv sitter man hos Hildemar Transport sedan 5år tebax, aldrig kört grus i Sverige dock men de vart väl "en del" utomlands kan man väl säga :P
Sen ere väl inte konstigt att grejerna går sönder när man har överlass hela dagarna...........:D:tungan:D

Praktikant än så länge. :) Jobbar på min YKB och har uppkörning för E om ett par veckor. Skrev den i fredags och missade med en poäng... :gnissla Hade visst inte sån stor koll på kör-och-vilotiderna som jag trodde. Har jag bara min YKB så skulle jag kunna köra själv och få lön under praktiken vilket min handledare sa idag och visade hur jag skulle göra om de bad mej att köra nånting själv utan handledare.

Är hos Billefälts i V-tuna. Helt okej. :)

Goooood mooooorning...

Faktiskt på ett jäkla dåligt humör idag iofs.. *morr*

Gooooo mooooooooooooooooooorron!!

Sluta va tjurig, det hade kunnat varit värre, du hade kunnat vara i Zugdidi!!:arsele

Ja va fan det hade faktiskt varit lite väl hårt... hehe....

allt väl med dig??
Förutom att du är sjuk och får meduziner till förbannelse??

:krama

Ja va fan det hade faktiskt varit lite väl hårt... hehe....

allt väl med dig??
Förutom att du är sjuk och får meduziner till förbannelse??

:krama

I natt hostade jag upp ena lunga så idag känns det lite bättre.
Jag har i alla fall beställt ett nytt slipon till Ivan, hoppas det dyker upp så snart som möjligt.

Jag har i alla fall beställt ett nytt slipon till Ivan, hoppas det dyker upp så snart som möjligt.

Ja vad ska man med två till så det var väl lika bra.. ;)

Oh coolt.. Själv ska jag kanske nån gång i framtiden hämta hojen hos Pucken.. hehe

Först oroar man sig för att Tant ska bli sprängd i luften av fanatiker, nu känns det som att "a good supply of Ålänskt pulver is all you need" alternativt en 10-dagarskur med centralvärme.:va

Kom hem nu, VÅREN ÄR HÄR!! :banana:banana

Först oroar man sig för att Tant ska bli sprängd i luften av fanatiker, nu känns det som att "a good supply of Ålänskt pulver is all you need" alternativt en 10-dagarskur med centralvärme.:va

Eller hur...
Det var inte en dunderförkylning man var orolig för när Tant åkte...

Ligger hemma och lider av förkylning... idag har jag bara liiite huvudvärk och ont i halsen... igår var det toktäppt och tokhuvudvärk samt feberfrossa.

Hahaha du e bara föööör underbar; har druckit förtjylningspulver så jag e less på det och när jag googlade på antibiotikan läkaren injicerar så står det att den har goda resultat vid avvänjing av kokain.

Nu måsta jag dra ned på det oxå:mad:

Eller hur...
Det var inte en dunderförkylning man var orolig för när Tant åkte...

Det första jag skall göra när jag kommer hem e att dra upp golvvärmen i badrummet till 30+ och lägga mig där och bara tokflina

Last edited:
Det borde vara förbjudet att vakna före 10. Åtminstone vore det bra om jag slapp ta T-banan kl. 5.13 i framtiden bara för att hinna med ett jefla plan till cph. Man blir ju helt :död

Som lite grädde på moset: Dagens huvudmöte är inställt. :crash

Edit: Dessutom bokade jag ett senare flyg hem för att hinna med allt på samma dag :mad:

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025