Skriv-vad-du-vill-tråden

AHHHHHHHHHHH

Jobbat 4 tim.
Fakturerat fett.
Växlat deg.
Tagit en Congac.
Nu ledig i 17 dagar.

Nice.

Får önska herrn en riktigt skön semester. Förhoppningsvis har premiärturen avklarat innan du kommer hem. :)

Ikväll ar jag spelat bowling för första gången i mitt liv.......det var kul! :)

Du var inte på Svea Bowling antar jag... för i så fall borde du ha hälsat... :)

Jag och min kära bror tog en promenad idag.

Det var rätt nice.

För mycket snö för att kallas nice. :brinnerup
 
AHHHHHHHHHHH

Jobbat 4 tim.
Fakturerat fett.
Växlat deg.
Tagit en Congac.
Nu ledig i 17 dagar.

Nice.

Väl förunnat måste jag säga med tanke på hur du har jobbat senaste tiden...
Ha det så äckligt trevligt och njut av ledigheten med frugan!!
Middag hos oss sen när ni kommit tillbaka till verkligheten! :fakta
 
Får önska herrn en riktigt skön semester. Förhoppningsvis har premiärturen avklarat innan du kommer hem. :)

Tackar och hoppas att den jefla snön e borta när vi kommer hem.

Väl förunnat måste jag säga med tanke på hur du har jobbat senaste tiden...
Ha det så äckligt trevligt och njut av ledigheten med frugan!!
Middag hos oss sen när ni kommit tillbaka till verkligheten! :fakta

Det ska vi.
Frugan hälsar att middag blir bra när vi kommer hem.:tummenupp
Kamar på er båda.
 
Last edited:
Ahhh, klockan är 0947 och det är 23 grader varmt och strålande sol....

Har förövrigt hittat min nya dragbilsdröm för att transportera Lillan med värdighet, Chevy Suburban med 6,2 l V8, 7 sittplatser och stoort bagage samt 147 l bränsletank samt kapacitet att dra ett par ton :D

För övrigt ser ni på sista bilden vad jag kommer att vika min dag åt....
 

Bifogat

  • mindre bil.jpg
    mindre bil.jpg
    86.5 KB · Visningar: 47
  • öl o katalog.jpg
    öl o katalog.jpg
    151.5 KB · Visningar: 53
jääääääääspsträckalitepåsig....

äntligen....en dag närmare flytten..:fakta :yoparty:yoparty
 
Goooooooooood mooooooooooorning..
Idag känns det extra bra på nått sätt..
hehe..

Det var ljust ute när jag gick upp 05:30 och det är soligt o nästan så man kan ana att våren lurar runt knuten....
Snart är det hojsäsong... Tjohoooooooooo
 
Gäsp... Kanske ska klä på sig snart och sätta sig i bilen mot Jönköping..
Kan ju vara bra att komma i tid till mötet där..
Förövrigt verkar det bli en strålande Måndag med en massa sol,.,, :D:yoparty
 
Ganska mycket skulle jag tro...

Med tanke på hur mycket det snöat i vinter så.... jupps, en jefla massa tydligen...

För övrigt så kan jag rekommendera Planet Earth från BBC...
Riktigt fängslande och skitintressant och lite "diaries" om hur dom gjorde det... :D
Kan ju meddela att jag skulle INTE orka vänta i tre år för att
få ihop 10 minuter film om en Snöleopard... Oavsett om det bara finns 40 kvar eller inte... :hihi
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top