Prillan73
Lagom e bäst.....
Jora, det rullar pa, ser ut som om jag kommer hem den 6 mars.
Ok

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jora, det rullar pa, ser ut som om jag kommer hem den 6 mars.
Nä, det kan man inte klaga på! Ska bli rätt skönt med lite sovmorgon.
Fredag och ledig![]()
Sovmorgon??
Ja det hade ju varit trevligt men nu smällde HSB ner plogen i backen utanför sovrummet imorse vid 0600 så då var man ju klarvaken... D:
Du åkte alldeles nyss, du var skitglad för att du skulle få åka och du har tjatat om att åka hela hösten och ändå är du arg för att du bara får vara hemma en vecka?!?Ska pa utbildning sa jag e bara hemma en vecka tyvarr![]()
Å mer snö ska det bli så det blir säkert en ny plogning varje morgon i helgen![]()
Du åkte alldeles nyss, du var skitglad för att du skulle få åka och du har tjatat om att åka hela hösten och ändå är du arg för att du bara får vara hemma en vecka?!?
Jag måste ha missat något avsnitt i den här dokusåpan?!?![]()
Njae, det ska mycket till innan dom åker ut en helg och har sig och då är dom förhoppningsvis lika trötta som jag och börjar inte kl 6..![]()
"Även Svealand får snöfall, med början i söder och där 15-25 cm och frisk nordostlig vind."
Edit:
" Klass 2 stora snömängder/drivbildning
Stockholm: Under lördagen snöfall som kan ge 20.-30 cm nysnö med frisk nordostlig vind 5-10 m/s."
No sleep for you![]()
lika trötta som jag och börjar inte kl 6..
Jaha, ja okej... så kan det ju vara förstås.jag e glad att aka, men nar de val skickar hem mig sa hade de varit trevligt att vara hemma liite langre...
Då ska du ge dig fan på att du istället har nå'n dum j-a granne som får för sig att tvätta tidigt som h-e på morgonen och självklart har de inte balanserat tvättmaskinen, så när den centrifugerar står den och bankar så att det hörs i hela huset.Nu ska du koncentrera dig på rätt del av mitt inlägg..
![]()
"Även Svealand får snöfall, med början i söder och där 15-25 cm och frisk nordostlig vind."
Edit:
" Klass 2 stora snömängder/drivbildning
Stockholm: Under lördagen snöfall som kan ge 20.-30 cm nysnö med frisk nordostlig vind 5-10 m/s."
No sleep for you![]()
Nu ska du koncentrera dig på rätt del av mitt inlägg..
lika trötta som jag och börjar inte kl 6..![]()
Då ska du ge dig fan på att du istället har nå'n dum j-a granne som får för sig att tvätta tidigt som h-e på morgonen och självklart har de inte balanserat tvättmaskinen, så när den centrifugerar står den och bankar så att det hörs i hela huset.![]()
![]()
![]()
![]()
Tjoho... Nu är jag tillbaka från kursen, har ni saknat mig?
...vem var du nu igen?Känner inte riktigt igen nicket där...
...vem var du nu igen?Känner inte riktigt igen nicket där...
:hysteriskt![]()
Jaha, ska jag tolka er två så är jag alltså avpolleterad...![]()
Neeeeeej då... Inte alls!
Du är ju ordförande i vår klubb juh!![]()
Undrar om inte ni två konspirerar mot mig...
![]()
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna