Skriv-vad-du-vill-tråden

Ska pa utbildning sa jag e bara hemma en vecka tyvarr:mad:
Du åkte alldeles nyss, du var skitglad för att du skulle få åka och du har tjatat om att åka hela hösten och ändå är du arg för att du bara får vara hemma en vecka?!? :va

Jag måste ha missat något avsnitt i den här dokusåpan?!? :confused:

Å mer snö ska det bli så det blir säkert en ny plogning varje morgon i helgen :hihi

Njae, det ska mycket till innan dom åker ut en helg och har sig och då är dom förhoppningsvis lika trötta som jag och börjar inte kl 6.. :D

Du åkte alldeles nyss, du var skitglad för att du skulle få åka och du har tjatat om att åka hela hösten och ändå är du arg för att du bara får vara hemma en vecka?!? :va

Jag måste ha missat något avsnitt i den här dokusåpan?!? :confused:

jag e glad att aka, men nar de val skickar hem mig sa hade de varit trevligt att vara hemma liite langre...

Njae, det ska mycket till innan dom åker ut en helg och har sig och då är dom förhoppningsvis lika trötta som jag och börjar inte kl 6.. :D

"Även Svealand får snöfall, med början i söder och där 15-25 cm och frisk nordostlig vind."

:D

Edit:
" Klass 2 stora snömängder/drivbildning

Stockholm: Under lördagen snöfall som kan ge 20.-30 cm nysnö med frisk nordostlig vind 5-10 m/s."

No sleep for you :banana

Last edited:
"Även Svealand får snöfall, med början i söder och där 15-25 cm och frisk nordostlig vind."

Edit:

Stockholm: Under lördagen snöfall som kan ge 20.-30 cm nysnö med frisk nordostlig vind 5-10 m/s."

Nu ska du koncentrera dig på rätt del av mitt inlägg..
lika trötta som jag och börjar inte kl 6..

:hihi

jag e glad att aka, men nar de val skickar hem mig sa hade de varit trevligt att vara hemma liite langre...
Jaha, ja okej... så kan det ju vara förstås. :)

Då ska du ge dig fan på att du istället har nå'n dum j-a granne som får för sig att tvätta tidigt som h-e på morgonen och självklart har de inte balanserat tvättmaskinen, så när den centrifugerar står den och bankar så att det hörs i hela huset. :mad: :huvet :finger :kulspruta

Last edited:
Dra mej på en tallpinnevagn... släphelvetet gjorde som jag ville!

Edit:

Hmm... En chans att tjäna lite pengar i helgen... Om man får nån form av dispens för att jag inte har YKBn än så kan jag ju köra snö. :Rockbanan

lika trötta som jag och börjar inte kl 6..

Jag måste bara:
:lol

Sweet dreams :evil

Då ska du ge dig fan på att du istället har nå'n dum j-a granne som får för sig att tvätta tidigt som h-e på morgonen och självklart har de inte balanserat tvättmaskinen, så när den centrifugerar står den och bankar så att det hörs i hela huset. :mad: :huvet :finger :kulspruta

Det låter som jag bor i ett bra hus. Visserligen kan det vara en del liv och rörelse in på småtimmarna men på mornarna är det dött som i graven. Inte ens hantverkarna som renoverar tvättstugan verkar vakna då. :gnissla

Last edited:
Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...