Skriv-vad-du-vill-tråden

Gooooooooooooood moooooooooooooorning... :D

Ledig idag... hehe... sköööönt...

Helgen är väl rätt lugn... Ska bara klippa till frugan och mig själv kl 13:00 på lördag..

Det blir vår lilla "speciella" hemlighet... :hihi

repuke.gif

repuke.gif

repuke.gif

repuke.gif

Kan inte ni som är lediga göra som i "Ida's sommarvisa"
Skotta bort lite snö!!!

Det skriker i hojåkar nerven. :hojraket

//Dafe

:mad: Jag ska ta mej fan dansa Snödansen varenda dag här framöver så INGEN kan åka hoj innan jag kan börja övningsköra. :arsele

+1 :tummenupp

Vad ska man hitta på idag då...?

Skönt att vara ibland ledig när alla andra jobbar.. haha...

ÄDIT: Ja just ja.. Gooooooooooood mooooooooorning.. :D
Tredje och sista arbetsdagen för veckan...
I like my life.. hehe

Själv tycker jag det är ganska boring att vara ledig när ingen annan är det... blir ju bara att man sitter hemma o spelar PS3 eller nåt annat oproduktivt.

Fast hey, vem är jag att säga nåt om det, jag har trots allt varit på jobbet en halvtimme redan och börjar egentligen inte förräns om en halvtimme.

Men mest av allt vill jag ha sagt en sak... BORT MED ALL JÄVLA SNÖ NUUUUUUU!!!:hördu:hjälm:hojcbr

Själv tycker jag det är ganska boring att vara ledig när ingen annan är det... blir ju bara att man sitter hemma o spelar PS3 eller nåt annat oproduktivt.

Fast hey, vem är jag att säga nåt om det, jag har trots allt varit på jobbet en halvtimme redan och börjar egentligen inte förräns om en halvtimme.

Men mest av allt vill jag ha sagt en sak... BORT MED ALL JÄVLA SNÖ NUUUUUUU!!!:hördu:hjälm:hojcbr

*asg*
Om det nu vore så att jag bara var ledig lixom.. haha...
Har maaaaassa grejer för mig när jag är ledig.. Får vara glad om kalendern i min ifån inte har en prick när jag itne jobbar... :D

Blä. Det värsta jag vet när jag ska göra nånting är när det står, inte bara en utan två, lärare brevid och kollar på vad man göra. Ja, jag vet på ett ungefär hur man gör när man kopplar ihop en bil och trailer men så står de brevid och ser ut att kunna tänka allt från "Det går ju skitbra!" till "Men vad fan sysslar hon med? Sådär kan hon ju inte göra." :dummer

:gråta

Det sägs att det är fredag imorgon, kan det verkligen stämma? Det var ju nyss måndag...

:fakta
Och mitt schema säger att jag har övningskörning efter lunch. Och sen inget mer. Ungefär som det varit hela veckan (förutom igår då jag faktist var ledig).

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025