Skriv-vad-du-vill-tråden

Det är ju fortfarande massa snö ute. Då kommer jag få abstinens och provköra "bara en liten sväng" och göra ett magplask :näsblod

Heter man Nicotin behöver du nog inte veta vliken flight det är ;)

Men han HETER väl knappast nicotin?:confused::va

Jag skulle ha ännu värre hoj-abstinens om jag inte hade hoj...

Du menar att du har hoj-abstinens nu? Då ska du se hur illa det är när man har kort men ingen hoj, det du känner nu är som en smekning i jämförelse med vad som kommer...:fakta Om Swedie någonsin börjar kvotera :fakta-smileyn så ligger jag risigt till

Skall bli skönt med måndag så jag har något att glra när jag vaknar imorgon...

Annars har jag kirrat klart allt fixabde i radhuset nu inför visningen på söndag om en vecka. :)

Du menar att du har hoj-abstinens nu? Då ska du se hur illa det är när man har kort men ingen hoj, det du känner nu är som en smekning i jämförelse med vad som kommer...:fakta Om Swedie någonsin börjar kvotera :fakta-smileyn så ligger jag risigt till

Det är något allvarligt fel på mig. Jag har kort och har ingen abstinens alls. :gråta

(och jodå, jag ser smashbollen alldeles själv, men jag menar förstås allvarligare än de grundproblem som är inbyggda. :kiss)

Det är något allvarligt fel på mig. Jag har kort och har ingen abstinens alls. :gråta

(och jodå, jag ser smashbollen alldeles själv, men jag menar förstås allvarligare än de grundproblem som är inbyggda. :kiss)

Inte jag heller om jag ska vara ärlig, men för ett par år sen så var det hemskt...:krama

Men du har hoj, det var ju det som var hela poängen eller?!? :va

Jag har kort och ingen hoj och ingen som helst abstinens. Det är tragiskt, men sant. :brinnerup

Köp en och ställ i garaget då :tungan

Har själv varit utan hoj några år men köpte i September en ny, Kawa Z1000 -07, så jag har en hel del abstinens.
:Bugar

Köp en och ställ i garaget då :tungan

Har själv varit utan hoj några år men köpte i September en ny, Kawa Z1000 -07, så jag har en hel del abstinens.
:Bugar
Har faktiskt ingen som helst lust. Hade en som stod i garaget, en GSX-R750 -08. Jag hade ingen abstinens då heller. Den bara stod där och var snygg och kostade pengar. Lite som en chey. Tror jag... *s*

:kulspruta

Kom hit och städa istället för att sitta där och vara uppkäftig!
:kickyourass

Wtf???
Städa???

Hur tänkte du nu???
*asg*

It's mooooooooooondaaaaaaaaaaay!!!!!!!!

Har ni märkt det??
Det är måndag måndag måndag måndag.. *asg*
:banana:glömdet
Kom precis på att sånt beteende kan resultera i skottpengar på stackars trollet... haha

:kulspruta
Jag har (håll i er) prov imorrn... Ännu bättre: Jag har prov imorrn som jag knappt kunnat plugga till för ingen jävel utöver vägverket vet mer exakt vad som ingår i provet.

Hmmm.. det där låter knäppt.. Fast å andra sidan... vägverket... *suck*

Last edited:
Så var det måndag igen...
Och vad har hänt? Jo datorn har dött, startar skiten, ALLA USB portar utom en är stendöda, startar om härket, alla portar inkl. nätverket hoppar igång, loggar in, får fel i profilen, startar om igen, får igång allt, rätt profil, portar som funkar och startar alla program och loggar in i olika klienter.. 5 min senare dör Internet och jag får spendera 20 min ytterligare på att få igång skiten... så 1 timme efter att jag kommit till jobbet kan jag börja jobba... :mad: :huvet

:kulspruta MÅNDAGAR

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...