Skriv-vad-du-vill-tråden

Morrn morrn.

Ny vecka nya möjligheter som man brukar säga... snart bär det av till jobbet, blir nog bara 1,5h tidig idag. :brinnerup

Go morron go morron, ÄNTLIGEN MÅNDAG!!

idag är det möten, sen bär det av mot Kalmar och sen vidare mot Halmstad imorgon kväll.
För en gångs skull ska jag utbilda andra och inte bli utbildad själv:banana

Sot!!

Nu e jag pa plats a borjar jobba imorgon - forhoppningsvis kommer min pc nasta vecka a jag far internet i nya lyan sa jag kan halla uppe bloggen..

Och resan gick bra?

Last edited:
Sot!!

Nu e jag pa plats a borjar jobba imorgon - forhoppningsvis kommer min pc nasta vecka a jag far internet i nya lyan sa jag kan halla uppe bloggen..

Härligt, måste vara skönt att ha kommit på plats efter att ha sökt så många tjänster och velat åka ett bra tag nu.

Hoppas du får en bra och intressant vistelse där borta.

Gooooooooooood mooooooooooorning... :D
It's a beautiful moooondaaaaaaay... *asg*

Blev lite sovmorgon idag. Tjifen ringde kl. 9 för att kolla var jag var. Tycker det verkar lite dumt att lägga möten så tidigt som 8.30 :rolleyes:

Hm. Den här måndagen var bättre än vanligt för jag behövde inte vakna imorse. Var redan vaken. Hänge med en snubbe inatt och körde snö i Stockholm hela natten. Skulle sen ha körlektion 12:30 och räknade med att hinna hem imellan och sova ett par timmar men körläraren ringde och undrade om jag kunde hänga på honom till besiktningen i Nynäshamn istället så fick jag köra trailer dit istället för att backa runt på den där "&%/& parkeringen.
Så för att hinna så drog vi kvart i elva. Jag fick köra dit och läraren sa sen när vi var framme att jag skullle försöka ta det lite lugnare (gick lite snabbt ibland). Märkte det ju själv och tyckte att bromsarna tog lite dåligt när jag skulle försöka sakta ner.
Väl vid besiktningen fick trailern körförbud på plats bland annat pga dålig bromsverkan... :gnissla

Kom hem igen vid fyra och gick och la mej direkt efter c.a. 30 timmar utan ordentlig sömn. Nu har jag dushat, käkat lite och nu ska jag nanna igen för jag ska ta en lastbil till Scania imorrn bitti vid 06:30. :brinnerup

Natti.

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...