Skriv-vad-du-vill-tråden

Det är FREDAG och man har fått köra i dimman för att komma till jobbet redan på morgonen..
Annars kan det ju hända ibland att man kliver in i dimman på Fredag kvällen först. :D:tuttar

Har det perfekta sömnmedlet.. Lenovo Cert... 1h55min powerpoint presentation med 235 slides... Med världens mest monotona röst...Hur faen man ska ha hjärnan med sig och sen klara 60 frågor på 60 min förstår jag inte... Efter 50 min powerpointpres. så rann ögonen och jag höll på att somna..

Har det perfekta sömnmedlet.. Lenovo Cert... 1h55min powerpoint presentation med 235 slides... Med världens mest monotona röst...Hur faen man ska ha hjärnan med sig och sen klara 60 frågor på 60 min förstår jag inte... Efter 50 min powerpointpres. så rann ögonen och jag höll på att somna..

Jag förstår dig, jag brukar ha samma problem när vi har möte på jobbet, då brukar det dessutom vara en dansk som står och maler... Jag brukar ta pennan och köra in i benet, det kan hjälpa lite...:brinnerup

Blääääää! Vaknade på morgonen och konstaterade att det är tredje dagen i rad med huvudvärk och hade körlektion. D: Som tur var så slapp jag backa släp. Skulle backa trailer men fick hänga med körläraren när han skulle ta sin bil med trailer till besiktningen. Problemet var bara att när vi kom fram till besiktningen så visade det sej att trailern var 4.5 meter högt och porten var bara 4 meter... :D
Var bara att åka tillbaka igen och då fick jaaaaag köra. :D Roligt!

Konstaterar även att jag har en kusin som är väldigt jättemycket tjejig. Hennes man är borta och hon skriver till honom på facebook att "du måste komma hem! Två lampor i hallen har gått sönder!" :gnissla

Jag förstår dig, jag brukar ha samma problem när vi har möte på jobbet, då brukar det dessutom vara en dansk som står och maler... Jag brukar ta pennan och köra in i benet, det kan hjälpa lite...:brinnerup

Funkade inte... Andra kursen med ytterligare 227 sidor på två timmar så
somnade jag efter 100 minuter och sov i 30... :hihi

Är det det som kallas högkvalitativ utbildning? :D

eeeeeh... jag tvivlar..
Det är som att lära en Motogp förare att cykla...
Det är så basic att man faktiskt blir lite irriterad.. Sen är frågorna utformade på ett sånt sätt att om man inte har lyssnat, utan att snabbspola, så missar man svar för vissa svar finns inte i någon text..
Skojsigt va... ? :huvet

Sådärja.

Ledig fredag idag eftersom man jobbat kväll.

Precis tryckt i mig en billyspizza och 5 starköl.

Frukost, lunch och middag på bara ett mål mat! Tidseffektiv e bara förnamnet :D

Fast man väger väl upp det med en 200grammare med ost, bacon, räksallad och extra allt vid fyrarycket sen iofs :tungan

Själv funderar jag på att certa mig för Apple... så vansinnigt trevlig dator. :)

Gör det, måste göras på ett speciellt apple center och du bör nog gå
kursen först.. Vet inte om dom släppt dom som CBT:er än men jag gick en specialdesignad kurs för ett par år sen och den var på 4 dar.
Och då var det allt från klient till server till nätverk..
Proven var rätt så enkla faktiskt...

Det kunde vart nåt.. om det inte var slutsålt :mad:

Det kunde vart nåt... om det inte var slutsålt :mad:

Inte så tjatig och bitter va? :tungan

:hihi :hihi

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...