Skriv-vad-du-vill-tråden

Hahaha, killen som hämtade min väka hade AIKluva på sig, han var VÄÄÄLDIGT kluven till KHL...

Men om ni kommer dit å ni spelar mot Nizij Novgorod så kommer jag å kollar.....

:kär:kär:kär
Pavel Brendl

De flesta är ju kluvna som fan... Det är läskigt men samtidigt kan det bli coolt... hehe..
Vi får väl se...

Men hur gick det till?:va Går den inte att laga så brukar ÖB ha nya...:)

Tror inte jag vill ha en därifrån, denna har sina sentimentala minnen den.
Men lagad är den så den ser fin ut igen.
Hur de gick till :D tja fråga en av busfröna jag va med och rejsa pulka med :D jag vart överkörd av 2 galna 7 åringar :D:yoparty

Vampyrtrollet skrev:
De flesta är ju kluvna som fan... Det är läskigt men samtidigt kan det bli coolt... hehe..
Vi får väl se...

Det som är lite latjo är att ett lag som tydligen inte klarar "lilla" elitserien vill spela i världens näst bästa liga...

Det som är lite latjo är att ett lag som tydligen inte klarar "lilla" elitserien vill spela i världens näst bästa liga...

Det som är lite lattjo är att de själva önskar AIK där... :)
O med tanke på hur mycket mer pengar än i elitserien vi skulle få ifall vi ska dit så är det nog inga problem att skaffa lite förstärkningar i laget o då jäklar... :)

O med tanke på hur mycket mer pengar än i elitserien vi skulle få ifall vi ska dit så är det nog inga problem att skaffa lite förstärkningar i laget o då jäklar... :)

Ännu mera lattjo är det att det är flera elitserieklubbar som funderar på att göra samma sak, skulle det hända så är elitserien slut...

Eniro

Gå in på Eniro och sök på Kartor: "Åsögatan 176" och klicka på "gatuvy". Dra eller klicka på pilen till höger till det röda huset (ligger på andra sidan gatan) och där på andra våningen"... Zooma :)

:tummenupp
Gå in på Eniro och sök på Kartor: "Åsögatan 176" och klicka på "gatuvy". Dra eller klicka på pilen till höger till det röda huset (ligger på andra sidan gatan) och där på andra våningen"... Zooma :)

Hahaha, undrar hur många mer sådana "vyer" det finns?

De ser väl lite enkla poäng......:D

Last edited:
Hmmm, idag blir det spännande att försöka anpassa klädseln :gnissla

-19 grader ute och jag ska ut med den åranscha och leka i skogen om en halvtimma....

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul