betsy
Fuck cancer
Bubbel lr cider?
Vad önskas att dricka?
jag lägger äppelsnaps på kylning...
prillan GILLAR äppelsnaps

jag gillar V

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bubbel lr cider?
Vad önskas att dricka?
jag lägger äppelsnaps på kylning...
Ja, fy för att behöva arbeta på arbetstid. När jag bytte jobb förstod jag inte att jag skulle behöva prestera för att få lön.Begär löneförhöjning om du tom måste jobba på arbetet.
Fredagsfika är gott![]()
Ja, fy för att behöva arbeta på arbetstid. När jag bytte jobb förstod jag inte att jag skulle behöva prestera för att få lön.Vad det var skönt att jobba för staten. 7 veckors semester, betald övertid, slappa utlandsresor och saker fick ta den tid det tog, massor av flytande deadlines. Vadå uppdrag? Vadå leverera i tid?
Neeeh, jag bara skojar. Faktiskt...![]()
DET är också spännande, jobba hur mycket som helst, annars får du skit och tro inte att du ska få vare sig mer tid eller mer betalt.Det där med flytande deadlines ja... i privata företag verkar det snarare vara flytande kravspecar. Tillkommer hela tiden krav utan att deadlinen ändras![]()
Begär löneförhöjning om du tom måste jobba på arbetet.
Fredagsfika är gott![]()
Ja, fy för att behöva arbeta på arbetstid. När jag bytte jobb förstod jag inte att jag skulle behöva prestera för att få lön.Vad det var skönt att jobba för staten. 7 veckors semester, betald övertid, slappa utlandsresor och saker fick ta den tid det tog, massor av flytande deadlines. Vadå uppdrag? Vadå leverera i tid?
Neeeh, jag bara skojar. Faktiskt...![]()
DET är också spännande, jobba hur mycket som helst, annars får du skit och tro inte att du ska få vare sig mer tid eller mer betalt.
Här är dessutom övertiden bortförhandlad. Ska nog satsa på att bli lyxhustru på gamla da'r istället.
Usch vad jag gnäller, jag GILLAR ju mitt jobb! Även om jag gillade mitt förra jobb mer.![]()
DET är också spännande, jobba hur mycket som helst, annars får du skit och tro inte att du ska få vare sig mer tid eller mer betalt.
Här är dessutom övertiden bortförhandlad. Ska nog satsa på att bli lyxhustru på gamla da'r istället.
Usch vad jag gnäller, jag GILLAR ju mitt jobb! Även om jag gillade mitt förra jobb mer.![]()
Skämta inte...!
Det gjorde nog tjiifen sist... 456:- extra.. Whooopi!![]()
Han får väl hålla mig sysselsatt då?!?Lyxhustru? Du? Stackars din man.. Du kommer ju studsa runt på väggarna efter 2 vckor!![]()
Här är inte övertiden bortförhandlad, bara betalningen för denDen här veckan har det blivit ~60 timmar, varav en dag till kl. 03. Å andra sidan kan jag behöva lite komptimmar så jag får lite extra semester...
Lyxhustru låter bra. Var kan man bli det? Är det bemanningsföretag som gäller då?
Jag gillar också mitt jobb så det gör inget om det blir lite extra timmar ibland
I timmen? Kanske är dig man ska bli lyxhustru åt![]()
Åh äppelsnaps! *slurp*
Jag tar väl med mig eftersom ja int gillar öl!
prillan GILLAR äppelsnaps
jag gillar V![]()
Sjukt mycket att göra i kolgrufvan denna vecka, får inte ens va ifred i matsalen, då käkar jag sallad på mitt kontorsrum då... nehe det gick inte heller eftersom folk bara knallar in trots att dörren e stängd.
Fett trött på respektlösa idioter så skruvade jag nyss bort dörrhandaget från insidan, nu kan jag äntligen få käka min jeffla sallad och lyssan på Maiden utan att bli störd.
Fredag = sluta tidigt och sen vankas Irish Evening på Glorias i Lund, fettsuga hjärnan med Guinness![]()
Å fan Maiden !
Själv leker jag Düsk oberstümmbanPuck med mina Polska trälar som går och sjunger Julio Igliesias.......
Sexy, sexy, lady.
Har lärt du att slå ihop klackarna och säga:
Yes Boss !![]()
I övriga nyheter så klarade jag E-teorin idag. Inget streakande eller annat firande den här gången dock eftersom jag var så osäker på det att jag igår övervägde byta tid till senare. Bestämde mej innan jag åkte dit att hur det än går så kommer jag plugga i helgen. Fick 44 rätt och kravgränsen är 44 så nog fan blir det plugg. :/ Dock jefligt skönt att vara av med det och slippa oroa sej för det.![]()
Kan tänka mig hur det ser ut och låter...
Pucken i knähöga blankpolerade stövlar, ridbixor med pös över låren,
jacka med en massa fejkmedaljer och en åt hlvt för liten skepparmössa
skrikandes "Ich habe ein dicke"
Ja det är fredag kväll och jag är lite trött..
Vad det var skönt att jobba för staten. 7 veckors semester, betald övertid, slappa utlandsresor och saker fick ta den tid det tog, massor av flytande deadlines. Vadå uppdrag? Vadå leverera i tid?![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |