Skriv-vad-du-vill-tråden

Bärgis skickat med Citymail!

Då kan ju leveransprecisionen diskuteras... Konstigast är att det står att det är skickat i förskott...:va Så antingen är någon väldigt tidigt ute, eller så var samma någon (Nej, det är inte underskrivet) väldigt tidigt ute.:D

Inget av dom, jag fick ett JULKORT! Vem fasen skickar julkort i januari?!:va
Åh, vad underbart Pluggis! Då kan du ju offficiellt börja nedräkningen till nästa julafton, med en vänlig hälsning från en anonym julälskare! :kär

Någon måste tycka VÄLDIGT mycket om dig ju! :lol

Det är ju bara 337 dagar till :tomten kommer hit nästa gång! :tummenupp

Åh, vad underbart Pluggis! Då kan du ju offficiellt börja nedräkningen till nästa julafton, med en vänlig hälsning från en anonym julälskare! :kär

Någon måste tycka VÄLDIGT mycket om dig ju! :lol

Det är ju bara 337 dagar till :tomten kommer hit nästa gång! :tummenupp

:rofl:tummenupp

Måste säga att jag blev lite förvånad.:D:hihi

Sjukt mycket att göra i kolgrufvan denna vecka, får inte ens va ifred i matsalen, då käkar jag sallad på mitt kontorsrum då... nehe det gick inte heller eftersom folk bara knallar in trots att dörren e stängd.

Fett trött på respektlösa idioter så skruvade jag nyss bort dörrhandaget från insidan, nu kan jag äntligen få käka min jeffla sallad och lyssan på Maiden utan att bli störd.

Fredag = sluta tidigt och sen vankas Irish Evening på Glorias i Lund, fettsuga hjärnan med Guinness :yoparty

Sjukt mycket att göra i kolgrufvan denna vecka, får inte ens va ifred i matsalen, då käkar jag sallad på mitt kontorsrum då... nehe det gick inte heller eftersom folk bara knallar in trots att dörren e stängd.

Fett trött på respektlösa idioter så skruvade jag nyss bort dörrhandaget från insidan, nu kan jag äntligen få käka min jeffla sallad och lyssan på Maiden utan att bli störd.

Fredag = sluta tidigt och sen vankas Irish Evening på Glorias i Lund, fettsuga hjärnan med Guinness :yoparty

Jaha, du har också så...
Jag har slutat käka i caféet på jobbet och sitter inne på mitt
"kontor" med kodlåset spärrat förutom för kanske 7 pers..
Användarna måste knacka på för att komma in... Enda chansen jag har för att iaf få 20 minuter i fred...
Iofs så innebär det att jag allt som oftast även jobbar på lunchen
men då är det iaf mer eller mindre själv valt..

Trodde du vilade på jobbet så du slapp sova bort helgen ;)

Ja det trodde jag också men jag har faen hållt mig sysselsatt i två tre veckor nu... Det börjar lugna sig lite nu som tur är...
Men om 20 min är det fredagsfika här! :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...