Skriv-vad-du-vill-tråden

God fortsättning alla.

Ååååå jaaaaaaaaaaaaaaaaa, nu vet jag att jag kommer att ha råd att köpa en Repsol - en ny i kartong, kanske till min födelsedag....:banana:banana

God fortsättning alla.

Ååååå jaaaaaaaaaaaaaaaaa, nu vet jag att jag kommer att ha råd att köpa en Repsol - en ny i kartong, kanske till min födelsedag....:banana:banana

Ska du tjöpa en Repsol Honda, dom är porriga:). Det blir 5 dreggelgubbar för den...:drool:drool:drool:drool:drool

Morrn morrn alla.
Idag är det renovering hemma som gäller... sen imorgon blir det husvisning för att se om vi hittat huset vi vill ha. :)

Hoppas ni får en toppenhelg. :)

God fortsättning alla.

Härligt Izah, kommer armen klara av den lite mer extrema körställningen då? Men hoppas det går vägen för du har ju drömt om den hojen en längre tid har jag föstått. :)

Ska du tjöpa en Repsol Honda, dom är porriga:). Det blir 5 dreggelgubbar för den...:drool:drool:drool:drool:drool

En sån ska jag tjööööööpaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:D

Fast det blir nog till i höst när jag kommer hem

Härligt Izah, kommer armen klara av den lite mer extrema körställningen då? Men hoppas det går vägen för du har ju drömt om den hojen en längre tid har jag föstått. :)

Ptja, kör ju ca 200 mil/år å de ska nog inte vara några problem.

En Repsol har jag velat ha sedan de kom ut på marknaden

Last edited:
Det är ju färgen som är grejen med Repsol - annars kan man ju tjöpa vilken jefla Honda som helst........:va

Jo, jag vet... och jag gillar själva hojen men inte färgen. Men det är väl det som är bra med alla valmöjligheter... man kan tjöpa den man själv vill ha. :)

Det är ju färgen som är grejen med Repsol - annars kan man ju tjöpa vilken jefla Honda som helst........:va

EgSaCkT !

Det är ju just det som är REPSOL...lacken.
Tricolor e något helt annat.
Fransk gheyvariant.
Min Honda kommer vara i den färgen...............:D

Crister.
Hoppas ni hitter ett fint hus.

Kostym på!
Nu blir det bröllop. Och jag som har huvudvärk redan, hur ska det inte bli imorgon då? :död

EgSaCkT !

Det är ju just det som är REPSOL...lacken.
Tricolor e något helt annat.
Fransk gheyvariant.
Min Honda kommer vara i den färgen...............:D

Crister.
Hoppas ni hitter ett fint hus.

Vilket fall som så sitter lackerna Repsol och Trico på en sjysst hoj... :)

Och jodå, huset är sjysst, läget hyffsat fast kanske lite nära spåret som jag nämnt tidigare... men men, man kan inte få allt. Nu handlar det om närskådning på visningen imorrn och sen se vart budgivningen i veckan hamnar... men vi har 4 beviljade miljoner att sätta sprätt på! :yoparty

Sugen på att ta ut den lilla Åranscha på isen en runda men får nog inse att tiden inte kommer räcka till idag och endurokörning imorgon :gnissla

Jaja, isen ligger väl kvar till helgen...

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing