Du Cannes vara dryg.Åhhhh det hade varit Nice men jag Cannes inte då (ordvits)![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du Cannes vara dryg.Åhhhh det hade varit Nice men jag Cannes inte då (ordvits)![]()
Jaha gott folk, nu börjar det närma sig.
Årets lussefika blir på Luciadagen faktiskt. Hemma i min burk i Upplands Väsby.
Jag bor på näst intill krypavstånd från pendeltåget, så den som vill ta sig hit utan bil kan göra det utan att behöva kräla allt för långt efter att ha inmundigat diverse ät- och drickbart.
Jag fixar fika och jag brukar fixa dricka också, men den som känner sig manad och/eller vill ha något särskilt att dricka kan ju ta med sig det själv. Jag kommer att ha Apotekarnes julmust, glögg av diverse sorter och så kaffe och te om det nu behövs.
Vi kör öppet hus-stuket, så det bara är att droppa in om man känner för det.
När?: 13 december från 15:00 (tiden för avslut är oviss, men efter 19 är det troligen ingen idé att komma)
Var?: Upplands Väsby, närmare detaljer får du via PM
Hur?: Kom som du är!
VÄLKOMNA!!!
![]()
Förhoppningsvis inte, men man vet aldrig hur mycket var och en proppar i lilla maggen.Ska det bli fylleslag?![]()
![]()
Du Cannes vara dryg.![]()
You are värri välkommen! Så kan vi fira att det snart år måndag när vi ändå håller på.COUNT ME IN...
:fylleslag..![]()
Dig tar vi hand om på Men(ings)lösa barns dag som sagt...I will sit on the dock of a bay with beer Cannes!!!![]()
You are värri välkommen! Så kan vi fira att det snart år måndag när vi ändå håller på.
Dock är jag glad om vi INTE har fylleslag, då 16-årig dotter inte uppskattar oss vuxna när vi är fulla lika mycket som vi själva gör.
Dig tar vi hand om på Men(ings)lösa barns dag som sagt...![]()
Då jävlar...Du behöver inte oroa dig för nicotin...
Låt han lukta på korken till den alkoholfria glöggen så somnar han i ett hörn...
Kinkig dotter, men det är ju iofs bra för då kan du ju påminna henne om det när hon kommer hem dyngrak...![]()
Dig tar vi hand om på Men(ings)lösa barns dag som sagt...![]()
Du behöver inte oroa dig för nicotin...
Låt han lukta på korken till den alkoholfria glöggen så somnar han i ett hörn...
Kinkig dotter, men det är ju iofs bra för då kan du ju påminna henne om det när hon kommer hem dyngrak...![]()
Då jävlar...
Nicotin kan få så många korkar han vill.Bambi vill varken ha mjölk eller nötter i sitt fika eller hur va're?
![]()
Du kan va' en kork...korkarna kan du behålla....![]()
Då jävlar...
Nicotin kan få så många korkar han vill.Bambi vill varken ha mjölk eller nötter i sitt fika eller hur va're?
![]()
Will do, ni är välkomna när och om ni kan.
just mjölk i bakverk spelar ingen större roll för det blir så lite men nötter kan rendera i plingplingdroska..![]()
men dessvärre så kan vi nog inte komma..
Vi ska käka julbord på ulriksdal med släkten den dagen...
iofs så börjar vi 12:30 och jag har ingen aning vad som händer efter men
du kan väl PM:a ditt mobilnummer så kan vi slå en signal när vi lekt färdigt...
Du behöver inte oroa dig för nicotin...
Låt han lukta på korken till den alkoholfria glöggen så somnar han i ett hörn...![]()
Ska du lukta på glöggen min son?
Jaha gott folk, nu börjar det närma sig.
Årets lussefika blir på Luciadagen faktiskt. Hemma i min burk i Upplands Väsby.
Jag bor på näst intill krypavstånd från pendeltåget, så den som vill ta sig hit utan bil kan göra det utan att behöva kräla allt för långt efter att ha inmundigat diverse ät- och drickbart.
Jag fixar fika och jag brukar fixa dricka också, men den som känner sig manad och/eller vill ha något särskilt att dricka kan ju ta med sig det själv. Jag kommer att ha Apotekarnes julmust, glögg av diverse sorter och så kaffe och te om det nu behövs.
Vi kör öppet hus-stuket, så det bara är att droppa in om man känner för det.
När?: 13 december från 15:00 (tiden för avslut är oviss, men efter 19 är det troligen ingen idé att komma)
Var?: Upplands Väsby, närmare detaljer får du via PM
Hur?: Kom som du är!
VÄLKOMNA!!!
![]()
fylleslag på glögg, kaffe, te och julmust mmmm avancerat men de går säkert de med
Jag kommer men de visste du ju redan![]()
Tycker du att jag ska gömma den övriga spriten?![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |