Skriv-vad-du-vill-tråden

Mohahahaha..

Tack för trevligt sällskap i Söndags förresten. :tummenupp

Ja det var sk!tkul att se huset!
Kommer bli riktig nice när allting är klart!

EkSaCkT !
OM någon messar så delar du ut en KeTTiNg i TaKKeT DiReCKt !:fakta

Gammalt SH-ordspråk......

Precis.

MP+VPK+S = rödgrön röra

Damp+ADHD+cp+pluss hela alfabetet= Nicotin

JUST DET !
Det finns en som kallas Shooter också men han e så jävla lång så man hör aldrig vad han säger där uppifrån !:D

:skrattaåt :hysteriskt
Ja fatta om shooter skulle säga nåt till Bambi... Måste ju bli förskjutning i ljudet innan det kommer fram... Hon ser läpparna på shooter röra sig och en kvart senare kommer ljudet fram... Typ som när jag jobbade i Shanghai och snackade i mobil... Man fick vänta 15-20 sekunder mellan meningarna för att inte snacka i mun på varandra.... :D

Jo men du förstår herr Plugg...
Folk har inget liv på helgerna och lever för sitt jobb...
En annan (och du då) har ju förstått att man arbetar för att leva
inte leva för att arbeta.. Så det är deras sätt att få sig själva att
känna sig lite bättre... Inte lätt när man inte har något bättre för sig än att arbeta... :hihi

Nicotin kommer att få tillbaka i 190 till våren när han inser att
alla andra hoppar på hojarna och han sitter i sin sura sossecontainer och
önskar att han också fick köra hoj... :tungan

Det där var banne mig det finaste jag läst sen jag inte blev konfirmerad...:D

:yoparty Jag har lyckats!!! All makt åt Tengil, vår befriare! :yoparty

Borde det inte vara "all makt åt Darkwing" i så fall?:va Jo, jag har också läst Astrid Lindgren...

4. Pluggen är snäll men reta inte honom på Måndagar, folk har försvunnit efter dom gjort det.

:rofl:rofl:rofl

Last edited:
Vänta nu... Sist hörde jag att den hade mer eller mindre skurit till.... jahaaa... jaja... delarna ja... små såna.. Kawan är också din frus precis som Nicotins och du har fortfarande fel om måndagar... dom suger...
Du ser, jag är Gud, jag har alltid rätt... Jämt och ständigt.. :banana:yoparty

:hihi

du och ditt storhetsvansinne..:D

fast..JAG e ju större än Gud ( dvs dig )..

sen att måndagar suger..du får väl se till att din fruga suger lite mer på måndagsmorgonen så kanske även dina måndagar blir bättre..:D

för er nya nu en gång för alla..

Det är JAG..sen vem som nu vill ha gud platsen..sen rossi..

BASTA :sedesådjäkla

EkSaCkT !
OM någon messar så delar du ut en KeTTiNg i TaKKeT DiReCKt !:fakta

Gammalt SH-ordspråk......

Precis.

MP+VPK+S = rödgrön röra

Damp+ADHD+cp+pluss hela alfabetet= Thyg0d

Bäst i hela världen e ju NICOTIN..

tack för den..

JUST DET !
Det finns en som kallas Shooter också men han e så jävla lång så man hör aldrig vad han säger där uppifrån !:D

:yoparty:banana:banana

Last edited:
*hälsar på folket* Får jag också vara med och spamma?

Måååndag... 29 veckor kvar i plugget. Dags att plugga teori. Hur fan var det nu med bromssträckor..?

Ååååhhh... En människa till som vi kan förstöra.:cdevil Välkommen, snart är du lika trasig som resten av jEnGet!!!11:D

Synd bara att förstöra hennes pluggande...
Här spammas det ju så inihlvt att man inte hinner plugga eller i mitt fall, jobba...

:hihi

Inga problem här inte. ;) När jag inte lyssnar på lärarens snack så sitter jag med ett program på datorn och gör massa teoriprov. Mellan varje prov så tabbar man ut och kollar läget på nätet i några minuter innan man börjar med nästa.

Ååååhhh... En människa till som vi kan förstöra.:cdevil Välkommen, snart är du lika trasig som resten av jEnGet!!!11:D

Jaförfaen! Ser man fram emot. :D
Nu ska jag snart fortsätta denna uuuuuunderbara måndag (som började med att jag vaknade av grovsopbilen tömde soprummet precis nedanför mitt sovrumsfönster...) med att laga middag! :yoparty

Inga problem här inte. ;) När jag inte lyssnar på lärarens snack så sitter jag med ett program på datorn och gör massa teoriprov. Mellan varje prov så tabbar man ut och kollar läget på nätet i några minuter innan man börjar med nästa.

Jaförfaen! Ser man fram emot. :D
Nu ska jag snart fortsätta denna uuuuuunderbara måndag (som började med att jag vaknade av grovsopbilen tömde soprummet precis nedanför mitt sovrumsfönster...) med att laga middag! :yoparty

Åhhh gud... EN TILL.... Den här tråden har spårat ur totalt och har nu förfallit till måndagstalibanism...:död

Med tanke på hans drinkkunskaper från i julas, så vem e förvånad... :D

Ja, EUUUUUUWWWW, fy fan... mjölk, vaniljvodka, Dooley's och ... negerboll?!? *say no more*

(jag tror dessutom att det gick åt typ en kvarting vodka och lika mycket Dooley's till 3 äckelgroggar *ryser*)

Ja, EUUUUUUWWWW, fy fan... mjölk, vaniljvodka, Dooley's och ... negerboll?!? *say no more*

(jag tror dessutom att det gick åt typ en kvarting vodka och lika mycket Dooley's till 3 äckelgroggar *ryser*)

Den som går sin egna väg behöver ingen karta !:D

Gammalt Puckordspråk.

Tycker att vi redan nu ska börja skissa på årets drinklista !:fakta

Ett tema behövs även i år.

Förra årets tema blev ju ingen smakhit med ingrediensen negerboll, möjligtvis lite roliga namn.

Niggers on the rocks
Bloody nigger
White nigger
Wiskeyballs

Vill redan nu också meddela att alla fyror och sexor redan nu e slut så vi börjar groggarna på åttor !:banana

Dang, det låter som om ni blandar till färgborttagningsmedel...:brinnerup:D

Hahaha, det kan du få - fick så det räcker att bjuda på..

Ingen pärm på bordet idag - ser ut som om de behåller det!!

*korkar en phet Bollinger*

Dang, det låter som om ni blandar till färgborttagningsmedel...:brinnerup:D

Fråga sportbike, han gillade iaf Becherovka bättre än negerbollar. Damn, vad starkt det var. :gnissla

Apropå juldrinkar och tema, så tycker till och med jag att det går lite till överdrift det här med julframförhållningen när de släpper Blossa årgångsglöggen till försäljning på bolaget redan 1a oktober. :huvet

Förvisso tänkte jag bjuda på lussefika i år, liksom återgå till ordningen, men va'faaan... Inte ens jag vill dricka glögg i oktober. :mad:

:kiss

Last edited:
Fråga sportbike, han gillade iaf Becherovka bättre än negerbollar. Damn, vad starkt det var. :gnissla

"Spill inte på bardisken, det fräter bort fernissan":D:D:D

Apropå juldrinkar och tema, så tycker till och med jag att det går lite till överdrift det här med julframförhållningen när de släpper Blossa årgångsglöggen till försäljning på bolaget redan 1a oktober. :huvet

Förvisso tänkte jag bjuda på lussefika i år, liksom återgå till ordningen, men va'faaan... Inte ens jag vill dricka glögg i oktober. :mad:

:kiss

1:a Oktober? Snacka om att suga ut julen, det är ju värre än när det börjar julskyltas i November...:huvet

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti