Skriv-vad-du-vill-tråden

Har helt otroligt nog varit medlem här i över ett år... Å detta är andra gången jag loggar in. Riktigt orutinerat. Vore trevligt å lära känna lite mc-folk...

V

Aaah vad skönt, har varit ut på en sväng med hojen... var alldeles för länge sedan nu.
Blev bulten och och där fanns det lite fotografer så med lite tur så har jag äntligen hamnat på bild. :)

Ett litet klipp såhär på måndagsmorgon...

[YOUTUBE-ID]Er5uuCYi7q4[/YOUTUBE-ID]

Gaaah! Måndag idag igen... *suck*

Stressig morgon kan man säga, nu är det till att slänga i sig kaffe o macka, ut med hunden, klä på och mata bebis, säga hej till städerskan (äntligen), lämna bebis på dagis och sen till jobbet... och detta skall vara klart innan 8.

Äntligen MÅNDAG igen.. :yoparty:D
Och förhoppningsvis är huset hyffsat klart, för det ska bli slutbesiktning på Fredag,, Och sen kan vi flytta in. =):banana
Men först Mantorp med La Familia på Lördag. :yoparty:tummenupp

Åhhhh äntligen måndag..såå jag längtat....en hel vecka tills nästa måndags morgon..:banana:yoparty:D

Åhhhh äntligen måndag..såå jag längtat....en hel vecka tills nästa måndags morgon..:banana:yoparty:D
Det är underbart ändå, med tanke på hur många måndagsälskare som dykt upp i tråden på sistone. :D När jag hyllade måndagar under början av året så var det mycket mer gnäll, nu verkar en hel HÖG ha konverterat OCH andra anslutit sig. Det är fint. Gör måndagarna än bättre. :Bugar

:krama

Bara ett? :va:tungan

Borta såklart :D

Bara en vecka kvar på gamla jobbet sen skulle det vara rätt skönt att ha ett hem. Kommer jobba vid Norra Bantorget så jag har ingen större lust att bilpendla och leta parkering där :näsblod

Neeeh, du har rätt... ett par för många kanske...

Joooo, det är roligt att spendera en timme om dan till att leta
en plats att parka på! Och dessutom få bilen total förstörd för att idioter
inte kan parkera, eller kör lastbil heller :konservburksöpnnare

Ha ha du var inte med i duchen på svensexan hör jag......:D:D:D:D:D

Eeeeeeeh... http://www.groomsonline.com/store/graphics/00000001/GO187.jpg
Fattar hur ont det gjorde att tatuera in Allstar... :D

Vart riktigt jävla skitsnyggt faktiskt! :tummenupp

Det är underbart ändå, med tanke på hur många måndagsälskare som dykt upp i tråden på sistone. :D När jag hyllade måndagar under början av året så var det mycket mer gnäll, nu verkar en hel HÖG ha konverterat OCH andra anslutit sig. Det är fint. Gör måndagarna än bättre. :Bugar

Äh, nicotin har ju ADHD, DAMP och STHLMARE så honom ska du inte lyssna på... Han vet inte bättre...

:hihi

Måndagar suger!

Thyg0d och mig kan du lita på iaf. vi kommer ALDRIG att bli måndagstalibaner! Så det så!!!:fakta:D Eller hur Thyg0d?

Last edited:
Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...