Skriv-vad-du-vill-tråden

Jag vet nog att ni har skrivit måndag över hela sidan...:mad: Jag har bara inte varit på spamhumör...

Mäh... Kom igen... Kul o spamma ju... ;)
Men nu är det tisdag... Är det bättre????
:krama

Förresten... GOOOOOOOOOOOOOOOOOD MOOOOOOOOOOOORNING!!!!!!!!!!!!

Last edited:
MOHAHAHAHA
No more :ligga för Thygod... Förutom när frugan tycker det är dags för småglin. :fakta

Fast hon kanske har fryst ner några simmare redan så det inte ens blir något då :hihi

Garanterat är det så !

Killens händer kommer mer och mer likna mina grova, då han nu tvingas leka med sin egna furukvist.:D

Last edited:
Norge ligger steget före.. :tummenupp

Här handlar det om att undvika Svininfluensan.:D

Bifogat

• influensa.jpg
    influensa.jpg
    57.6 KB · Visningar: 43
MOHAHAHAHA
No more :ligga för Thygod... Förutom när frugan tycker det är dags för småglin. :fakta

Fast hon kanske har fryst ner några simmare redan så det inte ens blir något då :hihi

:hihi
Johodå... fortfarande nygift så då får man :ligga
Men ge henne för faen inga idéer! :tungan

Garanterat är det så !

Killens händer kommer mer och mer likna mina grova, då han nu tvingas leka med sin egna furukvist.:D

Se ovan!
Du... Så grova kommer dom aldrig bli... Man ser ju helt klart vem som får
leka med sig själv mest iaf... :hihi

:yoparty:yoparty:yoparty:D:D:tummenupp:tummenupp:tummenupp

Furukvist?? Är det samma sak som Tallbarr?:D

:skrattaåt
You should know, shouldn't you?? :tungan

jasså kniper bruden din också el ??

hahahahahahhahahahahahahahahahahhahaa

:skrattaåt :skrattaåt :skrattaåt :skrattaåt :skrattaåt :skrattaåt
ja uppenbarligen mer än min... :D

:skrattaåt
You should know, shouldn't you?? :tungan

Nu får du ta och bjuda på kaffe ikväll.
Jag kommer med lillungen och frugan.. Sen ska vi få se att thyg0d ska jobba hårt inatt för att få en liten på tillverkning.
Är runt 19 ok?

Ni är så välkomna så!

Se till att ungen skriker som faen och är allmänt jobbig, gärna kräkas lite också!!
I fix! *tar med nål och kontrast hem* :hihi

Är det någon här som läst "Hypnotisören"?? Vad tyckte ni??

Den är förvisso bra, men jag fick känslan av att den är skriven nästan som ett manus, lixom som gjort för att filmas.

Får den känslan av böcker ibland, att författaren med sitt sätt att skriva nästan räknar med filmatisering. :rolleyes:

Nåja...jag har ju redan sett min egen filmatisering av Hypnotisören, men jag slår vad om att det inte kommer att dröja speciellt länge innan den blir riktig film. :tungan

Läsa?? På riktigt?? Sån där "hard copy"?? erugálen kvinna?? dom gör ju skitont att få i huvet när man somnar juh! :hihi

Ja jag är glad varje gång jag hinner sikta på sängen innan jag somnar... Med tur så faller jag ner i den när jag dött.. :hihi

tror du måste lära dig att sikta på annat än kudden om ni ska " satsa " på tillökning efter kvällens bebis fika..

men det är kanske det du drömmer om..du drömmer om att :borra bambi men vaknar upp med en kudde ???:D:rolleyes::tungan

tror du måste lära dig att sikta på annat än kudden om ni ska " satsa " på tillökning efter kvällens bebis fika..

men det är kanske det du drömmer om..du drömmer om att :borra bambi men vaknar upp med en kudde ???:D:rolleyes::tungan

Mohahaha:D:yoparty

Nejdå... Inte om det kräks... Då gör Bambi det också...
Liiiiiiiiiite beräknande får man väl vara ändå... :hihi :yoparty:banana:tummenupp

Hon spyr inte när vi är på besök.. :D:yoparty

Last edited:

Men det är kanske det du drömmer om..du drömmer om att :borra bambi men vaknar upp med en kudde ???:d:rolleyes::tungan

mohahahaha !!!!:d:d:d

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...