Skriv-vad-du-vill-tråden

Last edited:
Hmmm, aluvit vad är detför färg egentligen?

Finns det aluråsa?

Första tanken som slog mig var halvgenomskinlig eloxering..
Klart du kan eloxera saker rosa om man nu vill förstö.... göra det... :D

Vadå snart??????????
HAR SEMSETER NUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:tungan:yoparty:banana:tuttar

Jupp... Snart så... :D
Ska bara fixa lite o klä på mig o lite sånt där väsentligt... Sen rullar jag mot den grymt molniga norra sidan... hehe

WHAT!!! Skall DU ut och köra... och speciellt idag då det finns en liten risk för nederbörd... my god! ;)

De e en hoj jag kollar på och färgen beskrivs som aluvit.....

Finns 16,7milj färgnyanser... måste ju döpa gråvitt till något.

Last edited:
Typ.... men lixom aluvitthmmmmmmm,jajajajaja
Har i alla fall bestämt mig i hojfrågan!!

Jag gissar på en naken beemer.

Läste att den har lite annan programmering och någonting mer... så den kanske inte är lika tråkig som ST´n jag provkörde.

Last edited:
Du är den enda som jag har hört säga att BMWs parellell twin e trååkig.....

Gissa på du....

Må så vara men tyckte inte den hade tillräckligt vrid, inte någon leklust utan helt enkelt en bekväm och skön pendlarhoj... den kändes trygg på något vardagsmässigt sätt.
Men så körde jag dit på en äldre 600 sporthoj med 100 hästar också.
Sen att säljaren på plats var ett skräckexempel på kundvård gjorde ju inte intrycket bättre.

När jag kollar på vad jag använder hojen till skulle jag lika gärna kunna köpa en eumoppe.
Till och från jobbet och en sväng varannan vecka, max 400 mil/säsong.

Har gasat- samt lekt av mig, nu skall det bara vara snyggt, bekvämt samt prisvärt!!

Vadå snart??????????
HAR SEMSETER NUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:tungan:yoparty:banana:tuttar

Jamen gniiiiiiiid in det bara...:mad::huvet Här har någon hällt bromsolja i klockjäveln bara för att det ska gå så jävla sakta som möjligt... I normala fall så hade det varit fredag eftermiddag vid det här laget...:huvet:huvet:huvet

När jag kollar på vad jag använder hojen till skulle jag lika gärna kunna köpa en eumoppe.
Till och från jobbet och en sväng varannan vecka, max 400 mil/säsong.

Har gasat- samt lekt av mig, nu skall det bara vara snyggt, bekvämt samt prisvärt!!

Tippar Street Tripple !:yoparty

Har i alla fall bestämt mig i hojfrågan!!
Nu skall det bara vara snyggt, bekvämt samt prisvärt!!

Tippar Street Tripple !:yoparty

Fan! Att du är så klarsynt!? Hade jag aldrig trott!:D Kan ju inte vara så mycket annat än Speed- eller Street Triple på beskrivningen ovan, eller hur!?:D

(Fast det ringer en varningsklocka ändå när hon skriver att hon gasat av sig... då kanske, kanske hon tittar på en Bumse ändå...)

Nu är kontakt tagen med återförsäljare....

Att döma av din Avatar, så är jag lite rädd för att du kommer att tjöpa dej ett tyskt, högteknologisk precisionsverktyg. Har du inte läst dej till att de där Bumsarna är så bra, så de är tråkiga! Har du kollat försäkringspremien? Blir väl typ 1800 eller eller nåt, Hel/Hel...:näsblod Men jag lovar att fortsätta hälsa på dej när vi möts, även om du ger upp HOJåkandet...:krama

Att döma av din Avatar, så är jag lite rädd för att du kommer att tjöpa dej ett tyskt, högteknologisk precisionsverktyg. Har du inte läst dej till att de där Bumsarna är så bra, så de är tråkiga! Har du kollat försäkringspremien? Blir väl typ 1800 eller eller nåt, Hel/Hel...:näsblod Men jag lovar att fortsätta hälsa på dej när vi möts, även om du ger upp HOJåkandet...:krama

Hur kan något som kommer från Tyskland vara tråkigt... Se på mig bara:tuttar:tuttar

Nu ska vi inte vara sådana, minns var jag jobbar.
Moahahahah........:D:D

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...