Skriv-vad-du-vill-tråden

Närå, men tack ändå!:krama Återkommer kanske om det blir mer akut...:rolleyes: Inte lika roligt, men man kan ju ta sig ut med bil åxå, om man nu får skriva sånt på detta Forum utan att bli bannad...:D

Bara hojta till lixom.....

KLart man kan skriva bil, min lille Uwe e mer som en hoj än en bil, låt gå GW men ändå....

Last edited:
Förstod det....

Nä, nu skall jag läsa en bok mitt jobb tror jag. Den heter i alla fall " Jag såg solen 2 gånger på 10 år".

Hehe... *supersnällverkligensupersnäll* :D :rolleyes:

Ha så kul med boken.,
är den tråkig, skippa läsningen...

Ja alltså Tant åkte hem tidigare idag för att lajna, vad händer det regnar stan i Vendelsö....

Läsa bok i stället!!

Men det regnar för att tant ska fatta att hon ska vila sin fot istället.
Hade du lyssnat på oss som sa från början att du måste vila hade det varit bra nu... Men hinner den inte bli bra innan du ska ut på nästa äventyr som gör att det funkar sådär...
Men ja läs bok o vila... Så det så....
*allvarlig*

Du har inte tagit loss hjulet nyligen och glömt en distans eller nåt??
Drog du bakhjulet med momentnyckel sist du var där och pillade??
Utan momentnyckel så kan man antingen dra för löst och då glappar det
eller så drar man så hårt att man drar sönder distanser/lager och ja... då glappar det... :D

Märkligt tycker jag, men jag har alltså kört ca 600 mil med hojen sedan jag köpte den. Efter ca 100-150 mil var jag på en bandag, där hojen besiktigades u.a. Och NU, satt hjulmuttern bak inte fast som den ska...:va Jag kan inte komma på annat än att min medverkan i SouthOfTheArcticCircleTjälskottsRoadExpedition2009 inte var riktigt vad Speedy behövde...:rolleyes: De måste ha heeelt andra momentnycklar för bakhjulen uppe i norrland! :D

Men skit samma, nu e hojen frisk igen tack vare att Magnificent Blocknyckel hade vänligheten att komma förbi och jag slipper åka nedspydd T-banevagn till jobbet som jag gjorde imorse!:banana

Idag flyttade Herman med harem in hos mig :yoparty

28669455.jpg

Herman har tre damer som han gör sitt bästa för att uppvakta, så fort en donna kommer i närheten blåser han upp sig som f*n och försöker stila.

Jag gillar Herman, en riktig hane är vad han är :D

Gooooooooooooooooood moooooooooooooooorning...
sista arbetsdagen innan 4.5 vecka SEMESTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:tummenupp IDAG, kan jag stämma in i det skriket!:) Jag ska åka hoj till jobbet igen!:yoparty

Niiiiiice... :D
funderade på det själv men tittade ut genom fönstret o konstaterade att risk för regn är överhängande... då skippade jag det..
Fick åka skooooooooooooooda

Nu ska Ni inte va såna "olyckskorpar"! Min hoj e på banan igen, klart det blir fint väder!:tummenupp Har bytt bort original mot styrändspegel nu åxå, så det är som en ny hoj!:tungan

Nu ska Ni inte va såna "olyckskorpar"! Min hoj e på banan igen, klart det blir fint väder!:tummenupp Har bytt bort original mot styrändspegel nu åxå, så det är som en ny hoj!:tungan

Cooool!!

Fast å andra sidan e de ganska mysigt att köra i regn för då brukar Tant lösa alla världsproblem.......

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP