Izah
Tant Rosa
Åka hoj kanske?
Du kanske skulle lägga till yxmördare?![]()
Tja varför inte....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Åka hoj kanske?
Du kanske skulle lägga till yxmördare?![]()
Jag har i alla fall lyckats komponera ihop ett personligt brev fyllt med dynga
*starkt motiverad att
*ansvarsfull och välorganiserad
*öppensinning och anpassningsbar
Låter som ett jefla psyko jue...![]()
Haha.. det skulle vara kul att få läsa alla ansökningar som kommer in på vissa tjänster. VM i klyschor lixom. Och varför heter det personligt brev för? Hur många är egentligen personliga?
Gooooooooooooooooooooo moooooooooooooooooorron!!
Endag närmare semestern.
Foten varm och svullen idag - klararde tydligen inte påfrestning från igår....

Tja, frågan är ju om man verkligen skrev ett personligt brev - skulle man ha skuggan av en chans på jobbet då?
Åka hoj kanske?![]()

Tja, frågan är ju om man verkligen skrev ett personligt brev - skulle man ha skuggan av en chans på jobbet då?
HÅLL DIG LUGN KVINNA!! Har ju BW sagt!
Gomorron förresten!![]()
Ahhhh tisdag..bara 6 dagar kvar till nästa måndags morgon...hmm![]()

Neh, vi har ingen firmahoj.
Nä, ingen större chans tror jag. Fast man vet ju aldrig... tror jag ska testa på nästa jobb jag söker![]()
Anledningen till att jag vill byta jbb är att mitt nuvarande suger. Chefen påstod att min tjänst skulle innebära kvalificerat utredningsarbete. 4 år senare har den komponenten ej infunnit sig.
Som person är jag tämligen lat och gör bara det som förväntas av mig, om mina kärriävägar är stängda. Annars gillar jag att slösurfa på arbetstid och utnyttja friskvårdstimmen till max. Varje dag.
Vad jag sysselsätter mig med på min fritid har ingen med att göra i och med att när jag går hem för dagen tillhör jag endast mig själv.
eller:
"Galen, risktagande (kör svampig mc som lätt kastar av mig i kurvorna), rosapillermissbrukande snart klimakteriekossa på 40+.
Vinglar jämt omkring i för höga klackar vilket gör att mina krämpor förvärvade av mitt riskfyllda mc-åkande aldrig går över och läker."
*asgarv*
Fast jag höjer stämningen i fikarummet!!
du höjer stämningen överallt kära du!

Anledningen till att jag vill byta jbb är att mitt nuvarande suger. Chefen påstod att min tjänst skulle innebära kvalificerat utredningsarbete. 4 år senare har den komponenten ej infunnit sig.
Som person är jag tämligen lat och gör bara det som förväntas av mig, om mina kärriävägar är stängda. Annars gillar jag att slösurfa på arbetstid och utnyttja friskvårdstimmen till max. Varje dag.
Vad jag sysselsätter mig med på min fritid har ingen med att göra i och med att när jag går hem för dagen tillhör jag endast mig själv.

Vissa arbgivare vill ju ha foton;eller e ett ansiktsfoto att föredra?
Nä, det där är perfekt!![]()
Fast angående min "höga klackar" så har Tant fått bekräftat från experthåll
(15årig tjej) att mina sandaletter EJ kan anses vara HÖGA.......
Så vad händer idag då?
Törs ju inte skriva offentligt vad jag gör längre, du vet ju att vissa lusläser allt jag skriver;-)
Men dagen ser positiv ut![]()
Så bra då.........
Men jag vill inte var en kossa, kan jag få vara en apajefel istället?
|
|
Ny Suzuki-importör
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
Suzuki byter importör!
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil
Den traditionella finalbild... |