Skriv-vad-du-vill-tråden

Gooooooooooooooooood moooooooooooooooooorning...
Eller ja...
god vet det fan...
Det SPÖREGNAR????????? Why????
Bara för att jag är ledig säkert... hehe
Imorgon blir det självklart solsken för då jobbar jag minsann... *asg*

:näsblod Jag har en kruka med blommor (eget arrangemang) på bordet ute på balkongen, denna fick tas i nu på morgonen och jag tror jag hällde bort närmare 0,5 L vatten ur den :huvet nog för blommorna inte ska torka ut men att dränkas kan heller inte vara bra :rolleyes:
Aja nu är dom inne och jag får nog ha dom där så länge de ska envisas att regna :)

Ja god förmiddag på er :)

Ah kaffe är inte dumt det. Spec nymalet, luktar så gott.

Blir tydligen att åka bil idag till gymmet :tummenner

:näsblod Jag har en kruka med blommor (eget arrangemang) på bordet ute på balkongen, denna fick tas i nu på morgonen och jag tror jag hällde bort närmare 0,5 L vatten ur den :huvet nog för blommorna inte ska torka ut men att dränkas kan heller inte vara bra :rolleyes:
Aja nu är dom inne och jag får nog ha dom där så länge de ska envisas att regna :)
:)

Skaffa näckrosor.

Case closed !:D

själv har jag printat ut en inköpslista på Biltema... usch, gillar inte att handla där men behöver dessa två saker så får ta det när det inte regnar... aldrig att jag tar bilen dit i onödan, lite skoj måste man ha när man åker dit och då är hojen bästa alternativet... kan ju bli så att man råkar ta en bultensväng när man ändå är i krokarna också. :)

Men efter besöket så är mina nya blinkers tipp-topp också... måste nämligen köpa ett relä och lite kabelskor.

Ah fan bra dag idag ändå.

Tränat hårt o länge på gymmet, lyckats sova 45min på spikmattan och grillen är tänd.
Nästan så man får toppa det med en promenad efter middagen om det inte regnar massor.

själv har jag printat ut en inköpslista på Biltema... usch, gillar inte att handla där men behöver dessa två saker så får ta det när det inte regnar... aldrig att jag tar bilen dit i onödan, lite skoj måste man ha när man åker dit och då är hojen bästa alternativet... kan ju bli så att man råkar ta en bultensväng när man ändå är i krokarna också. :)

Men efter besöket så är mina nya blinkers tipp-topp också... måste nämligen köpa ett relä och lite kabelskor.

Ja, feltema är ingen höjdare, jag glömmer aldrig den evigt förbannade MC-lyften...:huvet:huvet

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP