Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nä, nu skiter jag i det här och drar ut på en hojsväng... tar nog och studsar ut till Waxholm för en glass.
Blev en glass och lite snack med Izah och hennes kollegor...
Sweedo: Jag såg den posören göra lika med samma eminenta säkerhetsklädsel utanför McD Sveavägen igårkväll... blev lika imponerad jag.
OJ! Vilket flitigt spammande det var här då!
NOT!
Är alla ute och åker hoj medans jag är hemma och packar inför en helg hos svärmor!![]()
Schyssta hojkläder!
![]()
Är det en effekt av att ha sniffat gaser i puckens garage?
![]()
God morgon!
Äntligen fredag!
Bara en vecka kvar tills semestern.![]()
God morgon!
Äntligen fredag!
Bara en vecka kvar tills semestern.![]()
Hade det bara inte varit för att man fråntas möjligheten till hojåka i helgen, till förmån för besök hos svärmor, så hade det ju kunnat vara en härlig dag åxå!![]()
Sikket jälla snyggt ekipage !![]()
Stressad, varför då?
Jag håller med Izah, bli lite akut magsjuk.
Annars kan du göra som jag, jag är ärlig och säger att jag inte kan sitta en hel dag/helg för att jag blir så rastlös.
Jag slipper en del släktgrejor pga det, frugan tycker att det är bättre att jag är hemma och pular med mina projekt än är grinig...
För att hon inte visste var jag bor o en viss tant tyckte att hon skulle ringa mig istället för att be Tanten om adressen...![]()
Eller vara så pass otrevlig och omedgörlig att man aldrig blir tillfrågad igen!!
Eller vara så pass otrevlig och omedgörlig att man aldrig blir tillfrågad igen!!
Hon bad inte om adressen, hon frågade hur man kommer till dig, en jefla skillnad.
Eftersom jag känner Söderberg så vet jag ett det inte är någon idé att lämna en färdbeskrivning i och med att hon kör vilse ändå.....
Hon ringer till mig varje gång och frågar efter vägen, oavsett hur många gånger hon har varit hos mig...
Hopplös![]()
Det har verkligen spammats dåligt här...
Skärpning folket...
Fast grejen var mer att hon visste inte ens att jag bodde i Tumba vilket gjorde det väldigt svårt för henne att veta åt vilket håll hon ens skulle börja ta vägen.. hehe..
Hon kom fram till slut o hade finfina naglar när hon gick...![]()
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |