Skriv-vad-du-vill-tråden

Last edited:
Sedärja! En som är vaken iaf!:D

Ska det bara skrivas läsvärda saker här, då är jag rädd att vi bannas hela bunten!:D

Det skulle lätt hända... fatta vad fel det skulle bli opm vi började skriva meningsfulla saker... Det går inte för sig...

Ja e oxå vaken jue.... sitter å smider planer på hur jag skall kunna göra livet surt för min granne...

sa ju det...
Be Pålizen ringa.. *asg*

Last edited:
OJ! vilken makt vissa har på jobbet! Nu är det ju nästan så man får hoppas på ett mindre uppror!:yoparty Tänk att de som arbetar på Systemet kan påverka vädret, det hade jag aldrig kunnat tro! :confused:

DN på nätet skriver "Vild stejk på Systemets lager kan leda till torr midsommar"

Kan man begära bärging av ålbetet ? Husvagnen inte grannen alltså

OJ! vilken makt vissa har på jobbet! Nu är det ju nästan så man får hoppas på ett mindre uppror!:yoparty Tänk att de som arbetar på Systemet kan påverka vädret, det hade jag aldrig kunnat tro! :confused:

DN på nätet skriver "Vild stejk på Systemets lager kan leda till torr midsommar"

Min eckliga granne jobbar på bolaget, hon har ingen rätt att strejla, hon äger en husvagn...

Last edited:

Damn... Fatta om man hade den makten... hehe

Kan man begära bärging av ålbetet ? Husvagnen inte grannen alltså

Min eckliga granne jobbar på bolaget, hon har ingen rätt att strejla, hon äger en husvagn...

Tror inte man kan det tyvärr.. inte så enkelt... :/
Den måste vara i vägen massor osv osv osv o husägaren ska begära osv osv osv o nått sånt...
Men det är ju bara att stå utanför dörren o plinga kosnatnt tills de fyttat den??? :D

Last edited:
Damn... Fatta om man hade den makten... hehe

Tror inte man kan det tyvärr.. inte så enkelt... :/
Den måste vara i vägen massor osv osv osv o husägaren ska begära osv osv osv o nått sånt...
Men det är ju bara att stå utanför dörren o plinga kosnatnt tills de fyttat den??? :D

Kan tejpa fast deras kattjfelen på den.......:tummenupp

Kan tejpa fast deras kattjfelen på den.......:tummenupp

haha... Ja.. Fast samtidigt är det ju inte kattens fel...
Hmmmm...
Svår fråga det där...
Jag fattar inte att man kan vara så icke hänsynstagande... *urk*

Christ vilken helg!
Spöregn hela helgen...
Dårhuset IKEA på en regnig lördag...

Och bara 3 veckor till semestern och jag tror jag har jobb för minst det dubbla som ska vara klart tills dess... :huvet

Christ vilken helg!
Spöregn hela helgen...
Dårhuset IKEA på en regnig lördag...

Och bara 3 veckor till semestern och jag tror jag har jobb för minst det dubbla som ska vara klart tills dess... :huvet

Ring Poolia !:arsele:D

Nyheter
Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil