Skriv-vad-du-vill-tråden

Tackar:tummenupp Jag är skitnöjd med den och inte är den nämnvärt slöare än gamla hojen heller, bara man varvar rejält!
Fast igår vid rödljusen i Uppsala hade vi lite dragrace och det står visst i handboken att man ska köra in hojen lugnt de första typ 100 milen... råkade ligga mellan 12-15000 varv!:rolleyes:

..så.. nu kommer aldrig nån att vilja köpa min hoj i framtiden! Fast den e tjejkörd ;-)

Ääää, det klarar den av - tro mig!! Du har inga Indomee på hyllan?:tuttar

Jag är inget levande apotek om du tror det!? Har glömt vad Indomee är för skit... sluta ät piller och be att få remiss till smärtrehab istället på DS, ett kanonställe!

Hahaha, skojade bara - de finns i Sverige längre tyvärr och om smärtrehab kan ta bort migrän så ställer jag upp på det!!:tummenupp

Jobbar du nu eller?

Hahaha, skojade bara - de finns i Sverige längre tyvärr och om smärtrehab kan ta bort migrän så ställer jag upp på det!!:tummenupp

Jobbar du nu eller?

Vet inte.. jag var där för mina två whiplashskador och kroniska rygg/nackvärk.
Nope e hemma och ska ut och skruva på min fjädring på nya hojen.. den e för svampig!
Hörru skattetanten, kommer även jag att få tbx mina pengar nu innan midsommar trots reavinstdeklarationen?

Vet inte.. jag var där för mina två whiplashskador och kroniska rygg/nackvärk.
Nope e hemma och ska ut och skruva på min fjädring på nya hojen.. den e för svampig!
Hörru skattetanten, kommer även jag att få tbx mina pengar nu innan midsommar trots reavinstdeklarationen?

Jag håller mig fast vid mina piller för efter 10 års helvete med smärtor så vill inte jag chansa alls!!

Klart du kommer att få om din deklaration inte är träffad......

Sumatriptan tar bort migrän! (Aktiva substansen i Imigran)
Du kan få 1 och testa om du inte har dem!:krama Oroligt med migrän. Jag vet.

Har sådana, tack - de e en talebett som jag skulle kunna ligga med.......

Men nu har de dragit tebax den talebetten jag tar och jag har fått ett substitut som totalt har fukkat upp magen...

Det gör ju inget med den där jefla rattbiken........:D

Määäääää, inge snelt.......:D

Last edited:
Det vara bara därför jag INTE var där som du höll dig på hjulen tjejen;)
Du har klotat framför näsan på mig två ggr nu så det är ett dåligt omen med min närvaro! Men senaste tjejkörningen gick ju fint:tummenupp

Jag hade tur att du inte fick nå biljett dit... Hade kommit hem med hojen ihopskrynklad i bagageluckan säkert om du varit där... *asg*
fast det hade varit kul om du varit där... Ja bortsett från ihopskrynklad i bagageluckan dårå... *asg*

Härligt... så smäller det snart och ståltrådarna för upp över hela hojen... :hihi

Du ska fan döööööööööööö... *asg*
Den 24-e kl 18... skriv upp det i kalendern... *asg*

Last edited:

*asg* Jag veeeeeet... Här skickas det kalenderuppdateringar så telefonen blir alldeles varm... :D
Fast ska du döda mig så får du försöka hinna ikapp mig först... :tungan

*asg* Jag veeeeeet... Här skickas det kalenderuppdateringar så telefonen blir alldeles varm... :D
Fast ska du döda mig så får du försöka hinna ikapp mig först... :tungan

du lär ju komma hem till mig för det ska fixas naglar... Behöver ju knappast jaga då... *asg*

ÄDIT!!!
Fan det där lät ju helt fel... *Asg*
Det är såklart Bambis naglar som ska fixas... haha
el vänta låt de tro att det är ThygOds... *asg*

Jag hade tur att du inte fick nå biljett dit... Hade kommit hem med hojen ihopskrynklad i bagageluckan säkert om du varit där... *asg*
fast det hade varit kul om du varit där... Ja bortsett från ihopskrynklad i bagageluckan dårå... *asg*

Nu ska vi inte överdriva!! Bagagelucka! Haha ja det hade varit kul men jag fyllde ju år och var redan inbokad på annan banåkning så det var inte läge att åka över då. Jag fick erbjudande om att köpa en plats men tackade nej.
Ska dit nu 26-28/6 istället med ett annat gäng:tummenupp

du lär ju komma hem till mig för det ska fixas naglar... Behöver ju knappast jaga då... *asg*

ÄDIT!!!
Fan det där lät ju helt fel... *Asg*
Det är såklart Bambis naglar som ska fixas... haha
el vänta låt de tro att det är ThygOds... *asg*

Alltså seriöst... är det jag som är grymt okvinnlig eller varför har jag inte ens funderat på att gå och fixa naglarna nån gång i hela mitt liv?!
Jag har ju alltid jord eller olja dessutom under dom..

Last edited:
Nu ska vi inte överdriva!! Bagagelucka! Haha ja det hade varit kul men jag fyllde ju år och var redan inbokad på annan banåkning så det var inte läge att åka över då. Jag fick erbjudande om att köpa en plats men tackade nej.
Ska dit nu 26-28/6 istället med ett annat gäng:tummenupp

Ja men va fan... De gångerna du varit med o jag tittat lite nära backen har det ju gått bra... Måste ju få in hojen i bagageluckan nån gång... *asg*
Usch sånt låter vi bli... :P

Det är en underbar bana... Hoppas ni får bättre väder än vad vi hade.. Jäkla skitsvensksommar...

Alltså seriöst... är det jag som är grymt okvinnlig eller varför har jag inte ens funderat på att gå och fixa naglarna nån gång i hela mitt liv?!
Jag har ju alltid jord eller olja dessutom under dom..

*asg*
vissa gör det aldrig o andra tänker alltid på det... hehe... :)
går o mecka med fixade naglar oxå... Men då ska de vara bra gjorda.. . :D

Last edited:
Ja men va fan... De gångerna du varit med o jag tittat lite nära backen har det ju gått bra... Måste ju få in hojen i bagageluckan nån gång... *asg*
Usch sånt låter vi bli... :P

Det är en underbar bana... Hoppas ni får bättre väder än vad vi hade.. Jäkla skitsvensksommar...

*asg*
vissa gör det aldrig o andra tänker alltid på det... hehe... :)
går o mecka med fixade naglar oxå... Men då ska de vara bra gjorda.. . :D

Jag får väl titta förbi dig nån gång då för att testa? Sen är det inte så ok att ha fejknaglar när man jobbar inom sjukvården heller.. fastnar mycket elaka baciller under såna sägs det..

Jag får väl titta förbi dig nån gång då för att testa? Sen är det inte så ok att ha fejknaglar när man jobbar inom sjukvården heller.. fastnar mycket elaka baciller under såna sägs det..

Fast det beror på hur de är gjorda... Är då pålimmade så är de inte okej...
Mina är ju egen nagel med förstärkning på så det finns ingenstans för skräp att fastna än under min egen nagel o det gör det ju ävenom man inte har material på... Bara o borsta dem när man tvättar händerna så är de rena...
Sen att man inte ska ha långa naglar i det jobbet egentligen är en annan sak...

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025