Skriv-vad-du-vill-tråden

Ja va fan... Nu får du skärpa till dig... Åka runt utan regnstället under kutsen sådär... Inte okej... *asg*

Finns på vårat ställe nu :) så vi kan prata om annat...

Ja jag vet, inte funkis.......
Imorgon ska jag åka förbi Mcvaruhuset å kolla på nytt tjockställ,,,,, kan behövas inför Norgeresan...

Förresten haru nå däck kvar....:D

Finns på vårat ställe nu :) så vi kan prata om annat...

Ja jag vet, inte funkis.......
Imorgon ska jag åka förbi Mcvaruhuset å kolla på nytt tjockställ,,,,, kan behövas inför Norgeresan...

Förresten haru nå däck kvar....:D

Hehe... ok...
Ja du... Däck finns kvar..
Var så kallt i backen så de slets inte alls typ...

Idag e det Tants fel att det regnar - regnstället ligger hemma på hallgolvet.....

Måste nog dessvärre krypa till korset själv och säga att jag har vaxat bilen
så det kan nog vara en anledning till regnet också... :(

Hehe... ok...
Ja du... Däck finns kvar..
Var så kallt i backen så de slets inte alls typ...

Hallå... Kört som en sittrontjerring alltså... :tungan

Måste nog dessvärre krypa till korset själv och säga att jag har vaxat bilen
så det kan nog vara en anledning till regnet också... :(

Men för helvete folk...
Kan ni låta bli att göra saker som får det att regna... Satan i gatan...
*morr*

Hallå... Kört som en sittrontjerring alltså... :tungan

Haha... med tanke på att jag första dagen jag körde knappt hittade runt banan så är jag grymt nöjd med att jag höll mig på hjulen... *asg*
Det gick väldigt lugnt o fint... Hehe... nästa år när jag redan kan banan kan jag börja gasa järnet... :D

Men för helvete folk...
*morr*

Haha... med tanke på att jag första dagen jag körde knappt hittade runt banan så är jag grymt nöjd med att jag höll mig på hjulen... *asg*
Det gick väldigt lugnt o fint... Hehe... nästa år när jag redan kan banan kan jag börja gasa järnet... :D

Dessutom dödade jag en spindel i morse....:skrämd

Det tror du bara..............garagebööörnis............:D:banana

Fan nu ska du inte vara sådan... *orolig*
Hade du kunnat kränga däck så hade du fått böööörna så det skrek om det men nu kunde du inte så då får jag köra med det däcket som är på o sen byta till hösten el så... :D

Dessutom dödade jag en spindel i morse....:skrämd

alltså jag måste nog sluta umgås med folk som får det att regna... Jäkla människor.... :brinnerup:glömdet:huvet:mad::död

Last edited:

Ska tänka på saken...
Äh vadå... gräsmattan i trädgården mår bra som fan av regn så det är inte så farligt... Fast i helgen får det gärna låta bli att regna..
då blir det hojande o festande osv...

JAG VILL VA MEEEEEEEEEE´!!!

Har den blivit snaggad än då?? :hihi

*asg*
nu ska inte du o Pucken planera några illdåd med min fina räcermoppe...
får väl se om det ska börnas något sen på hösten innan däcksbytet... hehe...

Vi har en finfin ny svartgul elgräsklippare som heter Elsvan för den är milöjömärkt osv osv osv... Bra som fan... :D
Behövde inte plocka in några kossor i hagen faktiskt... klipparen gick genom knähögt gräs oxå.. impad... :D

Grattis! Min trebenta halvperser snoris ulkar upp alla sin hårbollar på mina tre mysiga mattor i sovrummet... har man riktig tur slaktar han en sork på dom också:tummenupp

Mysigt! Min släpar inte in nåt otyg iaf... fast han släpade ut en fladdermus som hade irrat sig in hos mig en gång :gnissla

Men för helvete folk...
*morr*

Det vara bara därför jag INTE var där som du höll dig på hjulen tjejen;)
Du har klotat framför näsan på mig två ggr nu så det är ett dåligt omen med min närvaro! Men senaste tjejkörningen gick ju fint:tummenupp

Tackar:tummenupp Jag är skitnöjd med den och inte är den nämnvärt slöare än gamla hojen heller, bara man varvar rejält!
Fast igår vid rödljusen i Uppsala hade vi lite dragrace och det står visst i handboken att man ska köra in hojen lugnt de första typ 100 milen... råkade ligga mellan 12-15000 varv!:rolleyes:

..så.. nu kommer aldrig nån att vilja köpa min hoj i framtiden! Fast den e tjejkörd ;-)

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025