Skriv-vad-du-vill-tråden

Hahahaah, vilka härligabilder!!!

idag borde Tant ha stannat i sängen istället för att sitta på jobbet, missriktad lojalitet e det....

Han blev så söt :gnissla
shaved-cat-3.jpg

Nä, det är inte min

:rolleyes: japp han ser otroligt stolt ut över sitt nya utsende ;)
:D

Hittade inte dig heller där.

Sökte på:
"Balkong, nära norra gränsen"

Kanske inte är så bra uppdaterat......:D

Men åååååh... Du ska ju söka på mitt nick juh...
Kejsaren av balkongen har jag inte orkat regga än...

hahahahahahahahahahahahahaha...

MUHAHAHAHA..du jag e bäst på allt..salsa rockade jag i..det var din blivande som inte hade lika bra koll på sina fossingar som jag..

Jag har sagt det tidigare och säger det igen..jag e en man som följer regler..buss kräver C kort vilket jag inte har..kommer inte skaffa ngt heller..så nej jag e inte man för att köra buss..basta..

Jaaahaaaaaa... Du menar att salsa mästaren i spanien inte riktigt har koll
på sina fossingar... :va

vänta nu... Följer reglerna?? Var det därför du upptäckte att snutte kör E500?? För övrigt inte ens en trafikbil utan en SPANbil... Och har man lyckats reta upp span då har man INTE kört enligt reglerna... :tungan

Dagens tips:

Säg inte ja till att låta kattfan bo kvar när den söta, charmiga tjejen som du tänker köpa hus av frågar.

Helvete vad jag hatar katthår :mad:
Nu ska jag leta rätt på hårtrimmern!!!!111½

:skrattåt

Inte bra!? Då ska du veta vad som är INTE BRA!

Svärmor kommer idag och stannar till fredag!

:hihi
Det är väl trevligt med lite besök och få lite nya infallsvinklar på dina problem?? för du är väl medveten om att precis allt är ditt fel va? :hihi
Lycka till! Kom ihåg att även svärmorsmord är fel..:yoparty

Kan du inte begära lite xtra kommendering eller kanske utbildning av Ali???

Kan man få en skriftlig kallelse, tryckt på Skatteverkets papper, till vad-som-helst-bara-det-tar-hela-veckan-i-anspråk!!! Pliiiiizzz!!!:D

Närå. Lite schysst väder bara, så kan jag dra lite kvällrepor med hojen!:tummenupp

Weeee... ny vecka och nya utmaningar... just nu funderar vi på vad vi skall göra med all fritid vi har den här veckan, tänkte åka ut på landet men det är lite för kallt för det då vi måste vara utomhus med den lille terroristen då landet inte är barnsäkrat... funderar på att åka ut i skärgården eller nåt sånt... slutar väl med badhuset. :D

Annars hade jag en riktigt skön kvällstur igårkväll, körde gammelvägar upp till brottby och en bit till (Roslagsstoppet) och sen kårsta och bakvägar till Arlanda för att sen ta bakvägar hem... var drygt 10mil. :)
Men nu MÅSTE jag nog byta bakdäck... för det är väl inge bra när mönstret knappt syns i mitten (Alltså den del av däcket jag använder).

Kan man få en skriftlig kallelse, tryckt på Skatteverkets papper, till vad-som-helst-bara-det-tar-hela-veckan-i-anspråk!!! Pliiiiizzz!!!:D

Närå. Lite schysst väder bara, så kan jag dra lite kvällrepor med hojen!:tummenupp

Inga problem - kanske fälja med SBE på spaning gällande ftg xxx som yyy i sin verksamhet, bara säga till så fickzar Tant det vet du!!

Har jag sagt att det ska regna HEEEEEEELA veckan??? :cdevil

Weeee... ny vecka och nya utmaningar... just nu funderar vi på vad vi skall göra med all fritid vi har den här veckan, tänkte åka ut på landet men det är lite för kallt för det då vi måste vara utomhus med den lille terroristen då landet inte är barnsäkrat... funderar på att åka ut i skärgården eller nåt sånt... slutar väl med badhuset. :D

Annars hade jag en riktigt skön kvällstur igårkväll, körde gammelvägar upp till brottby och en bit till (Roslagsstoppet) och sen kårsta och bakvägar till Arlanda för att sen ta bakvägar hem... var drygt 10mil. :)
Men nu MÅSTE jag nog byta bakdäck... för det är väl inge bra när mönstret knappt syns i mitten (Alltså den del av däcket jag använder).

Buntband FTW! Inget behov av att barnsäkra eller oroa sig för att barnet
gör sig illa eller springer bort... :yoparty

Njae... Jag garvade mer åt bilden av hur du jagar runt katten i huset med skäggtrimmern i högsta hugg samt hur många balkongnätter man får för att rakat tantens katt.... :D

Njae... Jag garvade mer åt bilden av hur du jagar runt katten i huset med skäggtrimmern i högsta hugg samt hur många balkongnätter man får för att rakat tantens katt.... :D

Jag har varken balkong eller tant* så det är lugnt ;)

*Lär väl inte få någon efter det här heller

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...