Skriv-vad-du-vill-tråden

Du är välkommen att försöka...:mad: Min måndag tillbringade jag med att hugga en skalpell i tummen så att det paltade så in i helvete, ända in till benet kom den fan...:mad::mad:

Why? :va Försökte du bli sjukskriven? :D

imorse fick man ett SMS där han som skulle täcka för mig säger att han har bränt sig i solen och får inte ha kläder på sig... :va*SUCK*

:lol

Hade han varit hos doktorn också?

Farbror doktor: "Nu måste du ta det lugnt med kläderna ett tag. Jag skriver ett intyg så du slipper böter i T-banan"

Last edited:
Hahahha, ja herre jeflar, det höll mig sysselsatt hela dagen igår, revisorn var mer än intresserad så vi får se vad som händer. Kan ju säga att Tant har hittat 1.4 millar där de inte borde vara.....:D

Tant knows how to dra ö slipsten !:D

Nybygget blir kul att höra om.........

Tant knows how to dra ö slipsten !:D

Nybygget blir kul att höra om.........

Moahahaha, det är ju ännu en historia som kommer att hålla mig sysselsatt...

Mina bromsok, lackar man dem på någe speciellt sätt eller funkar det med samma färg som man lackar bilok?

//Nyfiken Tant.....

Hahahha, ja herre jeflar, det höll mig sysselsatt hela dagen igår, revisorn var mer än intresserad så vi får se vad som händer. Kan ju säga att Tant har hittat 1.4 millar där de inte borde vara.....:D

Pucken, har du fört bok á la inspirererad entreprenör? :D
Inte konstigt att revisorn är intresserad då!

:7peta de där känns som en onödig sak att göra, hur är de med dej nu då? sytt, limmat eller vad med tummen?

Krya på dej grabben :krama

Tack:krama, det var inte riktigt vad jag hade tänkt mig.:) Som tur var klarade det sig utan att sy eller limma, det blev en blodstillande kompress.:)

Why? :va Försökte du bli sjukskriven? :D

Nä, det kan jag bli ändå genom att jag är så knäpp, det är ju bara att läsa inläggen i den här tråden...:D

Last edited:
Nä, det kan jag bli ändå genom att jag är så knäpp, det är ju bara att läsa inläggen i den här tråden...:D

Det leder nog snarare till tvångströja och långtidsboende :gnissla

Fåru tid över kan du ju svänga förbi min lya å göra samma sak....:tuttar:D

Min med! Det skulle vara rätt skönt om maten stod på bordet när jag kommer hem också :banana

Last edited:
haha.... njae, blir nog bara vår lya. Städning tillhör inte riktigt favoritsysslan och vi har bestämt att det inte blir städerska förräns i höst.

haha.... njae, blir nog bara vår lya. Städning tillhör inte riktigt favoritsysslan och vi har bestämt att det inte blir städerska förräns i höst.

Men nu diskuterade vi inte vad du gillar att göra utan VAD du skall göra..... :)

Tant skall öppna alla fönster å skapa korsdgra, det vädrar ut det mesta av dammet...... Sedan skall jag sitta på min gräsmatta och äta en hemlagad räksallad...

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra